گیلان؛

بهره برداری بیش از یکصد طرح در آخرین روز از هفته دولت در گیلان

126 طرح عمرانی امروز به مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛57 طرح عمرانی با حضور حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صومعه سرا افتتاح شد.

برای اجرای این طرح های راهسازی روستایی ، هادی روستایی و گازرسانی 300 میلیارد ریال هزینه شد.

از فومن خبر رسید 11 خانه مددجویان کمیته امداد ، یک طرح راهسازی ، 2 طرح برق رسانی و یک طرح آموزشی با 5 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری امروز در این شهرستان افتتاح شد.

25 طرح راهسازی و تولیدی به همراه خانه های مددجویان کمیته امداد با 48 میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه در رودبار هم افتتاح شد.

از آستارا هم گزارش رسید 10 طرح فرهنگی ، آبرسانی ، عمران شهری و مسکن مددجویان با 12 میلیارد و 410 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد.

رودسری ها هم امروز شاهد افتتاح 9 طرح عمران روستایی ، تولیدی ، آبرسانی ، برق رسانی ، عمران شهری و گردشگری با 22 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری بودند.

یک بوستان و یک طرح کشاورزی با 63 میلیارد ریال هزینه در آستانه اشرفیه هم امروز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.5 طرح عمرانی و تولیدی با 52 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری هم با حضور نوش آبادی معاون حقوقی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در ماسال افتتاح شد.2 طرح گردشگری و گازرسانی با 79 میلیارد ریال در لاهیجان و یک طرح گازرسانی با 70 میلیارد ریال هزینه در سیاهکل هم امروز به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.