اصفهان؛

درخشش مدال سه رنگ دانشگاه کاشان در المپیاد فرهنگی ورزشی

دانشجویان دانشگاه کاشان از بین 121 دانشگاه در سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی با دریافت مدال‌های طلا، نقره و برنز رتبه دهم را گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:این دانشجویان سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز
را از آن خود کردند.
محمد رمضانی علوی، گفت: مدال طلای این دوره مسابقات از را "محمد امین حنطه"در رشته تنیس روی میز ، "جواد باباپور" در تکواندو و "علی رمضانی آرانی" در رشته دوومیدانی به‌دست آوردند.
وی، افزود: "حجت الله فلاح " مدال نقره در رشته کشتی و "علیرضا زارعی" مقام برنز در رشته تکواندو، این مسابقات را دریافت کردند.
به‌گفته‌وی،"حمیدرضا مشهودی" نیز  در پرتاب دیسک رشته دو و میدانی مقام چهارم را کسب کرد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان،کسب مدال برنز رشته های تیمی دانشگاه کاشان در رشته تنیس روی میز را یادآورشد و گفت:دانشجویان این دانشگاه در رشته والیبال هم
به مقام پنجمی رسیدند.
علوی، اعضای تیم تنیس روی میز این دانشگاه را  محمدامین حنطه، احمد قدیری آرانی، عماد فهیم، محمد جواد داوود ذکر کرد و گفت: این تیم با مربیگری علیرضا زیبا کلام موفق به کسب مقام سوم تیمی شدندو محمد امین حنطه عنوان قهرمانی این مسابقات را در بخش انفرادی بدست آورد.
وی، سهیل سعیدی، مجتبی ارشادیان، رسول سرکرده، محمدرضا عموحسنی، محمد حسین باقری نژاد، علی میرزایی، مصطفی مظاهری، عباس نورمند، حمیدرضا مهدی زاده، عمار رادمهر، محمدرضا فلاح نژاد و سید عباس روزمه را از اعضای تیم والیبال دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: این تیم نیز به مربیگری آقای محمد هاشم‌اف موفق به کسب مقام پنجمی این مسابقات شدند.
 به‌گفته‌وی، فروزان ترشیزی نیز در بخش دختران موفق به کسب عنوان ششمی در رشته شنا شد.
 مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، ضمن تشکر از  حمایت های مسوولان به‌ویژه معاون دانشجویی دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد که در سال‌های آینده نیز بتوان با نگاه ویژه مسوولین و برنامه‌ریزی‌های منسجم و دقیق، شاهد کسب جایگاه ارزنده‌تر در مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور و درخشش ورزشکاران دانشگاه کاشان در مسابقات جهانی شویم.
رمضانی در پایان تصریح‌کرد: سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی در دو بخش دختران و پسران و با حضور 6000 ورزشکار از دانشگاههای سراسر کشور  26 تیر تا 20 مرداد ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.