نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت:تمام تلاش خود را برای موفقیت والیبال بانوان کردیم و حالا منتظر پنجه‌های طلایی دختران هستیم.

میرسپاسی: منتظر درخشش پنجه‌های طلایی دختران هستیمزهره میرسپاسی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی والیبال بانوان ایران پیش از اعزام به فیلیپین گفت: همه اتفاقات خوب رخ داده است و همه در انتظاریم که بهترین اتفاق ممکن در تیم ملی والیبال ایران در مسابقات پیش رو رخ دهد. 

وی ادامه داد: تمرینات به خوبی برگزار شد و همه مراحل اردوها با نظم و انضباط عالی بر اساس برنامه پیش رفت. خوشبختانه امکانات کافی و عالی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و حالا به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون از بازیکنان و اعضای تیم توقع دارم که بهترین نتیجه ممکن را گرفته و تمام تلاش خود را به کار بگیرند. ما تمام تلاش خود را کردیم و حالا منتظر پنجه‌های طلایی دختران والیبال ایران هستیم.

میرسپاسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملی پوشان والیبال ایران به این باور رسیده اند که نتایج خوبی در آسیا کسب کنند. امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و همین امر اعتماد به نفس آن ها کمک کرده است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به وضعیت خوب بازیکنان از لحاظ فنی نسبت به قبل، گفت: حضور مایدا وضعیت فنی بازیکنان ایران را بهتر کرده است. حس می‌کنم تغییر اساسی در وضعیت بازیکنان رخ داده است. این تغییرات در بعد روانی هم وجود دارد و بازیکنان از اینکه نسبت به قبل بهتر دیده شده‌اند خوشحال هستند. در واقع این بازیکنان از خودشان انتظار بیشتری نسبت به قبل دارند و این موضوع مانند وزنه روحی برایشان عمل می‌کند.

میرسپاسی افزود: حضور سرمربی خارجی در تیم به بازیکنان انگیزه داده است. ما در ایران مربیان بزرگی داریم اما در این بین به نظر می رسید نیاز به یک مربی خارجی خوب وجود داشت. فدراسیون پس از بررسی‌های زیاد توانست این مربی را انتخاب کند و حالا باید منتظر نتیجه خوب حضور مایدا در تیم ملی والیبال بانوان باشیم.

وی در پایان گفت: اعضای تیم ملی والیبال بانوان در اسلوونی اردوی تدارکاتی خوبی را سپری کردند و حالا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم می‌توانند خود را برای AVC کاپ آماده کنند. موضوعی که قطعا به روند خوبشان کمک خواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
به امید بهترینا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
به امید بهترینا...
آخرین اخبار