کرمانشاه؛

ارتقاء رفاه مردم مستلزم تداوم خدمتگزاری دولت

ارتقاء سطح رفاه مردم مستلزم تداوم سیاستگزاری ها و خدمتگزاری های دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: استانداردسازی و ارتقاء سطح رفاه مردم مستلزم تداوم سیاستگزاری ها و خدمتگزاری های دولت تدبیر و امید است.
علی گروسی گفت: مردمی بودن از اصول و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است و ارتباط مردم و نظام روز به روز عمیق تر و محکم تر می گردد.
وی گفت: اعتماد مردم به نظام بزرگترین پشتوانه حرکت مسئولان برای ساختن آینده ایران اسلامی می باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته گام های بزرگی در راستای ارتقاء سطح رفاه مردم و ترفیع مشکلات آنان برداشته است.
گروسی افزود: امنیت امروز ایران در منطقه مرهون پیروی از منویات و فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اعتقاد و وفاداری به آرمان ها و همراهی مردم با نظام تاثیر زیادی در استقرار امنیت پایدار در کشور داشته است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با اشاره به فعالیت دولت تدبیر و امید اعلام کرد: دولت یازدهم با شعار اعتدال و امید؛ در وضعیت نابسامان اقتصادی عهده دار مسئولیت اجرایی کشور شد و با برنامه ریزهای هدفمند و سیاستگزاری های آگاهانه اقتصادی؛ اقتصاد کشور را از شرایط رکود خارج و در مسیر رونق و شکوفایی هدایت نمود.
این مقام مسئول تاکید کرد: دولت در  طول سه سال گذشته با وجود کمبود منابع مالی با مدیریت صحیح و بهینه اعتبارات؛ پروژه ها عمرانی و خدماتی متعددی را در بخش های مختلف اجرا نمود و سرمایه گذاری کلانی در طرح های گازرسانی؛ آبرسانی؛ احداث راه؛ برق رسانی؛ تقویت زیرساخت ها و گسترش خدمات انجام داده است تا با محرومیت زدایی؛ توسعه متوازن را در سطح ملی؛ منطقه ای و محلی محقق سازد.
وی اضافه کرد: در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید؛ تورم مهار شد؛ استاندارها و شاخص های بهداشت و سلامت در گستره ساختار جامعه ارتقاء پیدا کرده است؛ تصمیمات آینده نگرانه و دوراندیشانه در راستای ریشه کنی بیکاری در کشور گرفته شده است و اقتصاد کشور روند رو به رشدی را در پیش گرفته است که در درازمدت موجبات اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشت مردم را فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، سطح ، رفاه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار