فاز دوم خط یک قطارشهری شیراز با اعتبار یک میلیارد و 500 تومان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسدلله حاجی‌ زمانی مدیر عامل قطار شهری شیراز گفت: مسیر خط یک قطار شهری شیراز در دو فاز 24.5 کیلومتر طول دارد که از میدان احسان آغاز و به میدان الله ختم می‌ شود.
حاج زمانی افزود: خط یک قطار شهری شیراز دارای 20 ایستگاه و دو توقف گاه است که یکی از توقف گاه ‌ها در میدان احسان و دیگری در ابتدای بلوار ولایت در جنوب شیراز قرار دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ریل‌ گذاری فازدوم خط یک قطار شهری انجام شده است افزود: ساخت دروازه ‌های ورودی ایستگاه ‌ها و فضا سازی داخل آن در حال انجام است.
حاجی زمانی ادامه داد: ایستگاه ‌های فازدوم خط یک قطار شهری شیراز از میدان الله شامل ایستگاه ‌های شهید دستغیب، شهید دوران، فرصت شیرازی، جانبازان، غدیر، رازی، فضیلت، کاوه، ولیعصر (عج)، وکیل‌ الرعایا، زندیه و ایستگاه امام حسین (ع) به سمت نمازی است.
مدیر عامل قطار شهری شیراز با اشاره به اینکه ایستگاه امام حسین(ع) شامل چهار ایستگاه است که ایستگاه شماره 2 مربوط به خط دوم است تصریح کرد: زیر بنای این ایستگاه 30 هزار مترمربع  است که 30 متر زیرزمین رفته و به عنوان یک طرح خاص و بزرگ شیراز که تاکنون اجرا نشده در حال اجرا است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.