بجنورد؛

پیشرفت 64درصدی فروش اقساطی مسکن مهر

از پایان مرداد92تا تیرماه سال95 فروش اقساطی مسکن مهر در خراسان شمالی بیش از 64درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیر شعب بانک مسکن استان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: بانک مسکن از پایان مردادماه سال 92 تا چهارماهه نخست امسال 317 میلیارد ریال به هفت هزار و 6 واحد مسکن مهر استان تسهیلات اعطا کرده و در این مدت برای تأمین اعتبار 26 هزار و 122 واحد مسکن مهر در استان توسط بانک مسکن پیگیری شده و تاکنون 16 هزار و 754 واحد از این تعداد تقسیط شده است.

اسدی فر افزود: فروش اقساطی 9 هزار و 368 واحد دیگر از مسکن مهر نیز در دست اقدام است.

وی به تسهیلات پرداختی در 3ساله دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود:27 وام اشتغالزایی با مبلغ 2میلیارد و 990میلیون ریال ،هزار و 274 وام ازدواج با مبلغ 46میلیارد و 210میلیون ریال و 25 وام بافت فرسوده به مبلغ 9میلیارد و 600میلیون ریال در این مدت پرداخت شده است.

وی به جانمایی اشتباه مسکن مهر در گلستان شهر بجنورد نیز اشاره کرد و افزود: مسکن مهر در مکانی اجرا شد که هنوز هم امکان مهیاکردن زیرساخت‌ها نبوده و نبود امکانات بهداشتی،جاده ای،تفریحی و ضعف در زیرساخت‌ها سبب شده تا سکونت در این واحدها برای مردم به لحاظ رفاهی و اجتماعی جذابیت نداشته باشد.

مدیرشعب بانک مسکن استان گفت:نرخ سود تسهیلات مسکن مهر گلستان شهر برای کسانی که از تیرماه قسط بندی کرده اند به علت مسافتی که از بجنورد دارد از 7 به 4درصد تقلیل یافته است.

اسدی فر درباره تعیین تکلیف واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر گفت: اکنون برخی شرایط برای دریافت واحدهای مسکونی در گلستان شهر بجنورد تسهیل شده و نرخ سود تسهیلات مسکن مهر در گلستان شهر با پیگیری‌های انجام‌شده کاهش‌یافته است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.