ایلام؛

گشایش ساختمان جدید زایشگاه مرکز آموزشی و درمانی امام علی (ع)

بهره برداری از ساختمان جدید بخش زایشگاه مرکز آموزشی و درمانی امام (ع) شهر سرابله در با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، رئیس مرکز آموزشی، درمانی امام علی (ع) سرابله اعلام کرد: این ساختمان با چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت 400 متر احداث شده است.

فاطمه کریمی گفت: برای هتلینگ و در قالب طرح تحول نظام سلامت اعتبار این ساختمان از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین و هزینه شده است.

وی افزود: زایشگاه قدیمی این مرکز فاقد امکانات مناسب و تقریبا فرسوده بود که با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح جدید تمام استاندارد های بین المللی و بهداشتی در ساخت و تجهیز این بخش رعایت و لحاظ شده است.

کریمی با تاکید بر اینکه تمام تجهیزات و امکانات زایشگاه توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایلام بصورت رایگان تامین و در اختیار ما قرار گرفته است، اضافه کرد: این بخش دارای 2 اتاق مجهز زایمان، یک اتاق ایزوله، 2 متخصص زنان و زایمان و 9 پرستار مجرب است.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی امام علی (ع) سرابله خدمات دولت د در حوزه درمان و سلامت این شهرستان را غیر قابل مقایسه با سنوات گذشته دانست و گفت: به همت و تلاش مسئولان محلی و استانی و نگاه ویژه وزارت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله به مرکز آموزشی، درمانی ارتقا یافته است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.