فیبا چلنج

شانس قهرمانی بسکتبالیست های ایران چقدر است؟

تیم ملی بسکتبال ایران پس از کسب عنوان سوم در سال 2015به دنبال قهرمانی در رقابت ها ی فیبا چلنج است.

شانس قهرمانی بسکتبالیست های ایران چقدر است؟به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، 12 مرد تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای حضور در مسابقات فیبا چلنج اعلام کرد اما این اسامی هنوز به طور کامل قطعی نیست و ممکن است تغییراتی در آن صورت گیرد.
 
تیم ملی بسکتبال  ایران پس از کسب عنوان سوم آسیا در سال 2015 و 2 شکست متوالی در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو، انگیزه زیادی دارد تا عنوان قهرمانی را در  رقابت‌های آسیا چلنج را به دست آورد.آخرین شکست ملی پوشان در چلنج کاپ در 2010 بوده است که  مغلوب اردن شدند و به مقام ششم رسیدند.

در رقابت پیش رو مهره های اصلی همانند صمد نیکخواه بهرامی،مهدی کامرانی،حامد آفاق حضور ندارند اما امید است با توجه به جوانگرایی تیم، نبود این مهره ها احساس نشود و ملی پوشان نتیجه مطلوبی بگیرند.

تیم ملی چین با میانگین قدی 199 سانتی‌متر و بلندترین تیم این رقابت‌ها است. تیم ایران هم با میانگین قدی 198 سانتی متر دومین تیم بلند است و ژاپن هم کوتاهترین تیم در این قابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
بسکتبال مارو هم مثل والیبال کنن حرف نداره .مونده جونگرائی کنن وتازه واردا بیان نه سن بالا رفته ها مقام سومی به نظرم میاریم
آخرین اخبار