کرمانشاه؛

اجرای طرح های عمرانی در دانشگاه رازی کرمانشاه

پروژه‌های متعددی با زيربنای آموزشی54 هزار متر مربع در دانشگاه رازی كرمانشاه در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدابراهيم اعلمی آل آقا با اشاره به در دست اجرا بودن 10 پروژه عمرانی بزرگ در دانشگاه رازی گفت: امسال در واقع سال افتتاح و به بهره برداری رسيدن اين پروژه‌ها است.

رييس دانشگاه رازی افزود: در حال حاضر دانشكده نفت و پتروشيمي دانشگاه رازي تكميل شده و آماده افتتاح است كه باتوجه به اينكه وزارت نفت بودجه اجراي اين پروژه را داده، پيگير آن هستيم بتوانيم با حضور شخص وزير نفت اين دانشكده را افتتاح كنيم.

وی ادامه داد: پروژه دانشكده هنر و معماري كه در زمان سفر رياست جمهور ساختمان معماري آن به بهره برداري رسيد، اکنون نيز ساختمان دانشكده هنر را در دست ساخت داريم و پيشرفت فيزيكي آن نيز چشمگير است.

وي ادامه داد: پروژه ساخت آزمايشگاه مركزي دانشگاه رازي نيز در حال حاضر بيش از 70 درصد پيشرفت فيزكي دارد و اميدواريم تا پايان سال جاري بتوانيم آن را به بهره برداري برسانيم.

رييس دانشگاه رازي گفت: پروژه ساختمان دانشكده شيمي، پروژه ساختمان دانشكده برق و كامپيوتر و پروژه ساختمان دانشكده حسابداري و اقتصاد نيز در دست انجام است و انتظار داريم تا پايان سال جاري آنها را به بهره برداري برسانيم.

دكتراعلمي آل آقا خاطرنشان كرد: همچنين پروژه ساخت سه بلوك خوابگاهي پسران را نيز در پرديس دانشگاه رازي در دستور كار داريم و سالن ورزشي پرديس دانشكده كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه رازي در دست ساخت است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اجرا ، دانشگاه ، رازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار