تعریف و تمجید کی روش از معاون اول رئیس جمهور+اینستاپست

معاون اول رئیس جمهور در صفحه اینستاگرامش عکسی از دیدار روز گذشته خود با سرمربی تیم فوتبال ایران منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر روز گذشته (دوشنبه) برای بازدید از تمرین تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی حاضر شد. 
معاون اول رئیس جمهور ضمن انتشار عکسی از این دیدار در صفحه اینستاگرامش نوشت: "آقاي كارلوس كي روش سرمربي موفق تیم ملی فوتبال كشورمان با صميميت خاصي از حضور من به نمايندگي از دولت در محل تمرين تيم ملي تشكر و بيان داشت: «شما به قلب فوتبال ایران یعنی ورزشگاه آزادی آمده‌اید. از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم. 
این حضور معنای بزرگی برای بازیکنان تیم ملی و کادر فنی آن دارد. ما به این حضور به چشم یک هدیه نگاه نمی‌کنیم بلکه این کار وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. ما، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی همیشه سعی می‌کنیم که جایگاه پیراهن مقدس تیم ملی ایران را بالاتر قرار دهیم و حضور امروز شما به ما کمک می‌کند که مسیرمان را هرچه محکم‌تر و با اطمینان بیشتر طی کنیم.»
شنیدن این سخنان از زبان سرمربی تیم ملی کشورمان که بیانگر عزم و غیرت همه اعضای تیم ملی و بازیکنان خوب مان بود، امیدواری به موفقیت تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه را دوچندان میکند."

اسحاق جهانگیری


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار