لندن: فعالیت‌های نیروی قدس سپاه پاسداران مایه نگرانی است

وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد از فعالیت‌های منطقه‌ای و اقدامات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی وزارت خارجه انگلستان ضمن متهم کردن ایران به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه، گفت لندن نگران اقدامات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی در واکنش به گزارشی که از سوی گروهک تروریستی منافقین در مورد نقش ایران در سوریه منتشر شد، به نشریه «دیلی میل» گفت: «نقش ایران در تشدید بی‌ثباتی در خاورمیانه، از جمله حمایت مداوم از گروه‌های نیابتی و رژیم بشار اسد و فعالیت‌های نیروی قدس ایران، همچنان مایه نگرانی است.»

دیلی میل سه‌شنبه شب در گزارشی به نقل از منافقین مدعی شد که فرماندهان ایرانی از ساختمانی واقع در نزدیکی فرودگاه دمشق، نبرد ارتش سوریه علیه تروریست‌ها را هدایت می‌کنند.

سخنگوی وزارت خارجه انگلستان همچنین با متهم کردن ایران به اعزام نیرو و حمایت از نظام سوریه، گفت: «دولت ایران گفته است که خواهان رسیدن به راهکاری مسالمت‌آمیز در درگیری سوریه است. اما با اوضاع کنونی، ایران تا ایفای نقشی سازنده در سوریه فاصله زیادی دارد.»

سه‌شنبه شب ژنرال «جوزف ووتل» فرمانده جدید «فرماندهی مرکزی ایالات متحده» در خاورمیانه هم با تکرار اتهاماتی مشابه اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، گفت واشنگتن نگران «اقدامات تحریک‌آمیز» نیروی قدس در خلیج فارس است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
آقا عاليه ،حال كردم ،يعنى جايى كه انگليس شياد و كثيف از كسى ناراحت بشه يعنى اون طرف كارش خيلى درسته ،زنده باشه سردار سليمانى مرد حقيقى و بى ادعا و نيروهاى عزيزش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
چرا چرندیات اینا تمومی نداره؟! کل دنیارو نا امن کردن بعد هرچی اتهامه ب ایرام میزنن، دیگه اخه خیلی تابلو شدن مسائل، خدایا ریشه ظلم را بخشکان و روز ب روز بر قدرت لشکر اسلام و بر قدرت انسانیت بیفزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
باید سفیر انگلیس در تهران فراخوانده بشه تا درباره این اظهارات و گستاخی ها جواب بده.

سفارت انگلیس باید جواب اقدامات مداخله جویانش رو بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دنیا نگران سیاست های ریاکارانه ، خرابکارانه و تجاوزکارانه کشورهای آمریکا و انگلیس است که اوضاع بین المللی را به ریخته اند و حتی به منشور های خود نوشته سازمان ملل هم پایبند نیستند می باشد !
آن وقت این حقه باز ها از اقدامات مستشاری نیروهای قدس ایران که وظیفه ذاتی اشان دفاع از اسلام و مستضعفین و جلوگیری از ظلم استکبار برعلیه مردم منطقه است ابراز نگرانی می کنند .
آخرین اخبار