تیم کین در دفاع از کلینتون، نامه تأیید سلامت ترامپ را به تمسخر گرفت

سناتور دموکرات آمریکا از ترامپ خواست به جای انتقاد از کلینتون، مدارکی موثق در خصوص وضع سلامت خود ارائه دهد.

تیم کین در دفاع از کلینتون، نامه تأیید سلامت ترامپ را به تمسخر گرفت
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، «تیم کین،» سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا و زوج انتخاباتی کلینتون، با اشاره به اقدامات ترامپ در زیر سؤال بردن شرایط سلامت هیلاری کلینتون به منظور تحقیر وی، از نامزد جمهوری‌خواه خواست راجع به وضع سلامت خود اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار دهد.

او یکی از نامه‌هایی که ترامپ راجع به سلامت خود منتشر کرده بود را به تمسخر گرفت. بر اساس نامه مذکور از زبان یک پزشک، شرایط جسمانی و قدرت بدنی ترامپ «فوق‌العاده» توصیف شده بود. در این نامه همچنین آمده بود وی «سالم‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد.»

پزشکی که این نامه را نوشته بود هفته گذشته به «ان‌بی‌سی نیوز» گفت: آن را در 5 دقیق نوشتم؛ زیرا خودرویی سیاه‌رنگ بیرون ساختمان مطبم منتظر ایستاده بود. او درباره انتخاب نوع کلمات به کار رفته در نامه مذکور گفت خود آقای ترامپ خواهان این لحن بود.

کین در ادامه انتقادهایش از ترامپ گفت: او اطلاعات موثق در خصوص شرایط جسمانی خود ارائه نمی‌کند. ترامپ همچنین راجع به پرداخت‌های مالیاتی و روابط تجاری‌اش پنهانکاری می‌کند. این در حالی است که هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات او، تاکنون از همه امتحانات سربلند بیرون آمده است. 

تاکنون در ارتباط با سلامت کلینتون شک و شبهه‌های زیادی مطرح شده و همین مسئله به یکی از نقاط ضعف او در دست مخالفان برای طرح‌ریزی توطئه تبدیل شده است. حتی خود ترامپ نیز پرسش‌هایی را درباره سلامت وی مطرح کرد. او در یک اظهارنظر، رقیب 68 ساله خود را برای تصدی سمت ریاست‌جمهوری به لحاظ جسمی و روحی ناتوان دانست. 

انتهای پیام/
      

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار