بانک توسعه تعاون در پنج ماه ابتدایی سال جاری، 820 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:در طول 7 سال فعالیت این بانک، 6420 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی ها پرداخت شده که این میزان دردر دوره یک ساله مربوط به شهریور سال 94 تا اکنون، 3100 میلیارد ریال و در 5 ماه اخیر سال جاری 820 میلیارد ریال بوده است.

رحمان نوروزی با اشاره به اینکه این بانک در ارئه تسهیلات با کمبود تقاضا مواجه است افزود: به مناسبت فرارسیدن هفته تعاون، بانک توسعه تعاون درطرحی با عنوان ترنج1 ، تمام تسهیلات خود را با نرخ 14درصد به همه اعضای تعاونی ها و صنوف ارائه می دهد و100درصد جرائم شرکت ها و افرادی که تا تاریخ 31 شهریور مطالبات غیر جاری خود را پرداخت کنند را می بخشد.

وی بانک توسعه تعاون را 100 درصد دولتی دانست و بیان کرد: تعداد شعب این بانک در کل کشور 400 است و در استان اصفهان این تعداد به 28 شعبه میرسد که بیشتر کارکنان آن را افرادی جوان تشکیل داده اند.

نوروزی با اشاره به آغاز فعالیت این بانک از سال 88 بیان داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان بازوی مالی تعاون کشور است که 70 درصد تسهیلات آن به بخش تعاون مربوط است و قبل از آن بیست سال در قالب صندوق توسعه تعاون فعالیت داشته است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های تعاونی برای دریافت تسهیلات در سایت www.behinyab.ir ثبت نام کنند افزود: تسهیلات این بانک در حالت عادی با نرخ 18 درصد ارائه می شود که در صورت اعمال تخفیف 5 درصدی از سوی دولت، متقاضیان می توانند تسهیلات را با نرخ 13درصد دریافت نمایند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.