اصفهان؛

فعالیت 2 هزار زندانی اصفهانی در حوزه قرآن

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: بیش از ۲ هزار زندانی استان در حوزه قرآن فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد خسروی وفا  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان‌های استان اصفهان اظهار داشت: دستگاه قضایی کشور امروز مفتخر است که توانسته زندان‌ها را به میدانی برای فرهنگ‌آموزی و رقابت برای حفظ قرآن و یادگیری علوم دینی تبدیل کند.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد راه‌اندازی نهضت یادگیری و حفظ قرآن در زندان‌های استان اصفهان هستیم، در همین راستا بیش از 2 هزار زندانی استان در حوزه قرآن فعالیت می‌کنند، تفکر دستگاه قضا این بوده که زندان تبدیل به دانشگاه شود.

مدیرکل سابق زندان‌های استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه خیران نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات به زندانیان نقش مهمی ایفا می‌کنند، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 400 خیریه در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

رمضان امیری با اشاره به اقدامات اداره‌کل زندان‌های استان پیرامون اشتغال زندانیان افزود: در همین راستا 40 درصد زندانیان محکوم به صورت مولد و غیرمولد حقوق روزانه خود و خانواده‌‌های‌شان را تامین می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد رعایت حقوق شهروندی و احترام به زندانی هستیم، تصریح کرد: خیران هرگونه کمبودی را در زمینه‌های مسکن، درمان و غیره زندانی و خانواده‌ آن تامین می‌کنند.

مدیرکل سابق زندان‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز مردم به زندانیان اطمینان بیشتری پیدا کرده‌اند و تعدادی از آنها در حال حاضر مشغول کار هستند.

 در این مراسم رمضان امیری تودیع و اسدالله گرجی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان اصفهان معارفه شد، گفتنی است گرجی‌زاده مدیرکل سابق زندان‌های استان کردستان بوده و رمضان امیری نیز به سمت مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان منصوب شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.