خودسوزی زنی مقابل دفتر نماینده مجلس آمریکا

پلیس آمریکا اعلام کرد که یک زن با ورود به دفتر "دنی دیویس" نماینده مردم ایلینویز در مجلس نمایندگان آمریکا، خود را به آتش کشید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تارنمای خبری «ای.بی.سی نیوز» ، این زن که هویت او هنوز مشخص نشده است، به محض ورود به دفتر نماینده ایلینویز در شهر شیکاگو، خود را با استفاده از یک مایع قابل اشتعال ضد عفونی کننده به آتش کشید.

دفتر دیویس اعلام کرد که این حادثه حوالی ساعت 15 عصر روز سه شنبه (به وقت محلی) رخ داده و وضعیت وی پس از انتقال به بیمارستان تثبیت شده است.

دنی دیویس خود در زمان وقوع حادثه در دفتر حاضر نبوده و از علت آن ابراز بی اطلاعی کرده است. وی برای نزدیک به دو دهه، نماینده حوزه انتخابیه هفتم ایالت ایلی نوی در مجلس نمایندگان آمریکا است.

تحقیقات در این رابطه همچنان در جریان است.

سخنگوی پلیس شهر شیکاگو به خبرنگاران گفت زنی 43 ساله که هنوز هویت او فاش نشده شب گذشته به مقابل دفتر کار دنی دیویس نماینده دموکرات ایالت ایلینویز رفته و پس از گفتگوی کوتاهی با کارکنان این دفتر یک بطری مایع بهداشتی را نوشیده و با ریختن باقی مانده آن بروی بدن خود با کبریتی خود را به آتش کشیده است.

به گفته این سخنگو کارکنان دفتر کوشیده اند تا با استفاده از کپسول های آتش نشانی زن را نجات بدهند اما او بسرعت و در حالی که در شعله های آتش می سوخته خود را از محل دور کرده است.

سخنگوی پلیس شیکاگو اضافه کرد که دیویس در زمان این حادثه در دفتر کار خود حضور نداشته و در مورد هویت این زن و دلیل این اقدام او اطلاعی در دست ندارد اما وی در حال حاضر تحت نظر مامورین در بیمارستان استروگر در مرکز شهر شیکاگو بستری است.

دنی دیویس یکی از نمایندگان با سابقه حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا است و از سال 1996 در چندین دوره مقام خود درکنگره را حفظ کرده است.

دیویس که هم اکنون رهبری پویش نمایندگان سیاهپوست کنگره آمریکا را بعهده دارد یکی از اعضای برجسته حزب سوسیالیست دموکرات آمریکا نیز هست.

وی در این مورد به خبرنگاران گفته است هنوز دلیل این اقدام زن را نمی داند اما احتمال داده است که وی از بیماری های روانی رنج می برده است.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار