شیراز؛

اجرای ساخت شهرک سلامت در شیراز

شهرک سلامت شیراز با 10 هزار میلیارد تومان سرمایه ساخته می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس گفت: این طرح در زمینی به مساحت 840 هکتار و سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد تومانی اجرا می ‌شود.
افشانی افزود: این پروژه در حوزه سلامت در کشور پروژه ای بی‌نظیر و در بخش خصوصی پروژه ‌ای کم نظیر است.
وی ادامه داد: با اجرای این پروژه برخی از مشکلات درمانی و گردشگری استان رفع و با ایجاد بازارچه صنایع دستی در آن محصولات تولیدی در حوزه صنایع دستی و گردشگری عرضه می‌ شود.
افشانی با اشاره به تقاضای مجری پروژه شهر سلامت در مورد اختصاص یک معدن شن و ماسه برای تامین مصالح این پروژه، از دستگاه ‌ها از جمله فرمانداری شیراز، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست خواست تا با مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این تقاضا ظرف مدت یک هفته تعیین تکلیف شود.
استاندار فارس از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درخواست کرد برای لحاظ کردن تمام موارد پزشکی و بحث های تخصصی فنی در کنار مجریان پروژه قرار گیرد تا در آینده در هیچ بخشی در حوزه تخصصی کمبودی دیده نشود.
مدیر عامل شرکت مجری پروژه شهر سلامت با بیان اینکه این طرح در فاصله 25 کیلومتری شمال ‌غرب شیراز در نزدیکی دو کوهک ساخته می‌شود گفت: با توجه به فراهم بودن امکانات و شرایط، آمادگی داریم که به سرعت تجهیز کارگاه کرده و پروژه را آغاز کنیم.
نادر عطایی، وجود معارضین و در اختیار نداشتن معدن شن و ماسه را دو مشکل پیش رو دانست و افزود: با توجه به گستردگی کار و اقتصادی نبودن تهیه مصالح مورد نیاز از بیرون، انتظار استکه یک معدن غنی در نزدیکی پروژه در اختیار ما قرار گیرد.
وی تصریح کرد: در صورت در اختیار گذاشتن  معدن مورد نیاز به سرعت  با نصب تجهیزات استخراج و تهیه شن و ماسه،کار عمرانی آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: اجرای ، ساخت ، شهرک ، سلامت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.