لرستان؛

سنگ لرستان جایگزین مناسبی برای سنگ ایتالیا در آفریقای جنوبی

سفیر آفریقای جنوبی در ایران گفت:سنگ و عسل لرستان با قیمت کم و کیفیت بالا جایگزین مناسبی برای نمونه هایی است که از سایر کشور ها به آفریقا وارد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ویلیام مکس فلمن وایتد در دیدار با فعالان بخش خصوصی لرستان با اشاره به زیبایی ،آررامش و امنیت شهر خرم آباد و بازدید از مکان های دیدنی این شهر افزود:در سفر دو روزه خود از چند پروژه در لرستان بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه می توانیم مهارت های خود را به اشتراک بگذاریم گفت: در حوزه داروهای گیاهی آفریقا پیشرفته است اما در حوزه سنگ های گرانیت و مرمر می توانیم از ظرفیتهای لرستان استفاده کنیم.

ویلیام مکس فلمن وایتد گفت: همه متفق النظر هستیم که در حوزه سنگ می توانیم همکاری های گسترده با لرستان داشته باشیم چرا که قیمت و کیفیت سنگ در لرستان مطلوب است و این در حالیست که ما تمام سنگ مورد نیاز خود را از ایتالیا و با قیمت بالا وارد می کنیم.

ویلیام مکس فلمن وایتد سفیر آفریقای جنوبی با بیان اینکه آفریقا سالانه ۵۰۰ هزار تن عسل را از سایر کشورها از جمله نیوزلند وارد می کند بیان داشت: در این راستا می توانیم عسل خود را از لرستان که هم قیمت کمتری دارد و هم کیفیت بالاتر وارد کنیم.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار