سمنان؛

مسلمانان هیچگاه حادثه جانگداز منا را از یاد نخواهند برد

امام جمعه موقت سمنان گفت:کشتار شمار زیادی از مسلمانان در مناسک حج پارسال نشانه ی بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعوداست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حجت الاسلام احمدپناهی امام جمعه موقت سمنان در خطبه های امروز آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سمنان با ابراز تاسف از اینکه مردم کشورمان امسال در حج ابراهیمی حضور ندارند گفت : کشتار شمار زیادی از مسلمانان در مناسک حج پارسال نشانه ردپای توطئه ورزی بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود جنایتکار در خدمت به زائران خانه خدا و محکوم است .
حجت الاسلام احمدپناهی با اشاره به اوضاع نابسامان منطقه و ردپای عربستان سعودی درتوطئه ها و جنایت علیه کشورهای اسلامی که با مقاومت های مردمی در سوریه بحرین جنبش انصارا.. یمن و عراق و نیجریه روبروست گفت : رژیم آل سعود با اهداف ضد اسلامی وکمک به پیشبرد اهداف دشمنان اسلام سعی می کند در امور کشورها مداخله کند اما مسلمانان نه تنهادر مقابل آل سعود بلکه دربرابر تمام دشمنان اسلام ایستادگی می کنند و همین وحدت و مردمی بودن حرکت های اسلامی نشانه ادامه حرکت بیداری اسلامی درمنطقه است  اما دشمن دربرابر بیداری اسلامی کشورهای منطقه همچنان ناتوان خواهد ماند .
امام جمعه موقت سمنان تقاضا ی دشمنان اسلام و استکبار برای مذاکرات و حل مو ضوعات منطقه را از نشانه های عجز و ناتوانی دشمن در برابر بیداری اسلامی برشمرد .
تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام و بیان ابعاد شخصیتی حضرت پیش بینی ستاد های مردمی برگزار ی برنامه های دهه امامت و ولایت دیگر موضوعاتی بود که خطیب جمعه سمنان به آن اشاره کرد .
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار