هدايتى: تعهدات خود را در قبال تيم ملى انجام مى دهم/سوتفاهمات ميان كى روش و برانكو را حل مى كنم

مالک باشگاه استيل آذين گفت: تمام تعهدات خود از جمله پرداخت پاداش برد به بازيكنان، فراهم كردن البسه تيم ملى و پرواز چارتر را براى تيم ملى انجام دادم.

هدايتى: تعهدات خود را در قبال تيم ملى انجام مى دهم/ سوتفاهمات ميان كى روش و برانكو را حل مى كنمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، حسين هدايتى در حاشيه تمرين امروز تيم ملى اظهار كرد: جلسه اى دو، سه ماه پيش با تاج و كى روش داشتم و قول و قرارها از جمله بحث پاداش ها، البسه تيم ملى و پرواز چارتر را براى تيم ملى اجرايى كردم تا باعث نشاط و شادابى جوانان و تقويت غرور ملى موثر باشد. 

وى در ادامه عنوان كرد: جلسه اى امروز در حاشيه تمرين تيم ملى با كى روش داشتم تا وفاق و آشتى ميان سرمربى تيم ملى و برانكو ايجاد كنم كه نتيجه آن را به زودى به اطلاع عموم مى رسانم. به هر حال سوتفاهماتى ميان كى روش و برانكو ايجاد شده كه اميدوارم اين اختلافات هم برطرف شود. صحبتهاى كى روش را شنيدم و بعد از گفتگو با برانكو سعى مى كنم كه باعث آشتى اين دو بزرگوار را فراهم كنم. 

هدايتى در پايان درباره برنامه هايش براى تيم ملى خاطر نشان كرد: براى رايگان كردن بازى هاى بعدى تيم ملى بايد شرايط را سنجيد و بعد تصميم گيرى كرد. من سعى مى كنم كه همواره به نفع تيم ملى اقداماتى انجام دهم كه شور و نشاط را در ميان جوانان ايجاد كنم. 

انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار