ذوالفقاری: افراد غیر فنی جودو را نابود کردند/ لطفا این ورزش را به اهلش واگذار کنید

کارشناس جودو کشورمان گفت: افراد غیر فنی به جودو آمدند و باعث نابودی این رشته مهم المپیکی شدند.

حسین ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: همین که ورزشکاران جودو کشورمان توانستند پرچم سه رنگ ایران را در دهکده بازی های المپیک ریو 2016 به اهتزاز در آورند یک افتخار بزرگ برای کشورمان محسوب می شود.
 
کارشناس جودو کشورمان گفت: اگر یک مدیریت قوی در فدراسیون جودو وجود داشته باشد ورزشکاران می توانند در عرصه های بین المللی نتایج قابل قبولی را برای کشورمان کسب کنند.

ذوالفقاری افزود: در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است که کمتر از یک سال مانده به شروع بازی های المپیک، رئیس فدراسیون یک رشته که قرار است ورزشکارانش در بازی های المپیک حضور داشته باشند را جابجا کنند اما این کار در فدراسیون جودو انجام گرفت و با کنار رفتن رئیس فدراسیون سرپرست موقت جایگزین وی شد.
 
وی تصریح کرد: فدراسیون جودو در یک اقدام نابسنجیده تر از آن کمتر از هفت ماه تا آغاز بازی های المپیک تصمیم گرفت یک مربی خوب خارجی برای سعید مولایی و جواد محجوب انتخاب کند تا بتوانند در المپیک نتایج درخشانی کسب کنند اما در کمال شگفتی این مربی ازبکستانی بلد نبود ارتباط خوبی با ورزشکاران خود برقرار کند و تمام این عوامل سبب شد تا تیم ملی جودو نتواند در المپیک ریو 2016 آن طور که باید نتایج مطلوبی را کسب کند.
 
ذوالفقاری در پایان درخصوص نتیجه نگرفتن ورزشکاران در المپیک خاطر نشان کرد: قبل از اینکه سعید مولایی و جواب محجوب دو ملی پوش جودو به بازی های المپیک اعزام شوند تمام کارشناسان و اهالی وزرش اعلام کردند که این دو ورزشکار در همان مراحل مقدماتی حذف خواهند شد و در صورتی که این رشته به همین منوال پیش برود به طور حتم در سال های پیش رو نتایج ضعیف تری را نسبت به سابق کسب خواهد کرد.
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
سلام با تشکر از باشگاه خبر نگآران جوان که مطلب خوب را انتشار میدهد. و در جهت آگاهی خانواده جودو گام بر می دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
با سلام البته یکی از مشکلات جودو که باید به آن اشاره می شد. آرش میر اسماعیلی است.
آخرین اخبار