مهینی: قضاوت دیدار ایران و سنگاپور به ضرر ما بود

سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان گفت: بازی امروز برابر سنگاپور بسیار جذاب و مطلوب بود اما متاسفانه اشتباهات داوری شرایط را برایمان سخت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛شادی مهینی-سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: با توجه به آنالیزی که از تیم سنگاپور داشتیم روی نقاط ضعف و قوتشان کار کرده بودیم و مواردی را به ملی پوشان مطرح کردیم تا در نهایت توانستیم پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: می دانستیم که تیم سنگاپور عمق را بر روی بازیکنان می بندد. بر همین اساس از ترکیب سه فوروارد استفاده کردیم. در واقع سه دفاع، 5 هافبک و 5 فورواد گذاشتیم تا از کناره های زمین بازی، حمله کنیم. موقعیتهای بیشتری برای گل زنی داشتیم  اما بارندگی شدید شرایط سختی را در زمین بازی برایمان به وجود آورده بود حتی برای گرم کردن قبل از بازی نیز پشت دروازه ها تمرین کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: تمام تلاش ما این بود تا نسبت به چین تایپه و بنگلادش تفاضل گل خود را بالا بریم. اما در این دیدار شرایط داوری خیلی بد بود، خطایی را که برای فاطمه قاسمی گرفت و او را از زمین بازی اخراج کرد اصلا منصفانه نبود و در واقع خطای بازیکن ما اخراج نداشت بلکه باید با کارت زرد مواجه می شد. زمانی که داور سوت توقف بازی را می زند همزمان بازیکن ما ضربه به توب زده و وارد دروازه حریف می شود که داور بازی ملی پوش ما را با کارت قرمز مواجه کرد. درست در نیمه دوم همین اتفاق برای مریم محمدی رخ داد اما داور با کارت زرد؛ به او اخطار داد. این تناقض در دادن کارت به چه معنی است؟ 

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: نیمه دوم با اینکه 10 نفره بودیم، اما بازیکنان به قدری هماهنگ بودند که 5 گل به ثمر رساندند ضمن اینکه دو گل هم از سوی داور بازی آفساید اعلام شد. نبودن فوروارد اول به تیم ما ضرر می رساند و این بخاطر قضاوت داور این بازی بود.
مهینی در پایان گفت: بازی بنگلادش و چین تایپه را عصر امروز با حضور در ورزشگاه با ملی پوشان می بینیم تا بازیکنان آنالیز کاملی از نحوه بازی چین تایپه داشته باشند. در واقع هدفمان این است که نتیجه قابل قبولی در این دوره از بازیها کسب کنیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار