اهواز؛

نیاز هندیجان به پارک بانوان

اعتبارات تخصیص داده شد، پارک بانوان ساخته نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عضو شورای شهر هندیجان گفت: تمامی اعتبارات تخصیص داده‌ شده درگذشته به پارک بانوان در سیستم شهرداری هندیجان ثبت‌ شده ولی پارک بانوانی ساخته نشد.

معصومه عبادی ، اظهار داشت: اعتبار پارک بانوان در دوره گذشته شورای شهر طی 2 مرحله به مبلغ 137 میلیون تومان از سوی استانداری خوزستان به شهرداری هندیجان پرداخت شد.

وی افزود: سال 1390 مبلغ 83 میلیون و سال بعد 54 میلیون تومان به‌حساب شهرداری واریز شد که پارک بانوان در هندیجان ساخته شود اما پارک ساخته نشد و استانداری خوزستان دیگر اعتباری برای پارک بانوان به هندیجان نمی‌دهد.

عضو شورای شهر هندیجان با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورا تا کنون پیگیر ساخت یک پارک اختصاصی ویژه بانوان شهرستان هستیم، عنوان کرد: تمامی اعتبارات تخصیص داده‌ شده به پارک بانوان در سیستم شهرداری هندیجان ثبت‌ شده است و شورای شهر درآمدی برای اختصاص به ساخت این پارک ندارد و شهرداری  باید از محل اعتبارات داخلی خود پارک را احداث کند.

وی مساحت و اعتبار مورد نیاز برای پارک بانوان هندیجان را به ترتیب 2 و نیم هکتار و یک میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: پروژه تکمیل پارک چهار مرحله است که مرحله نخست اجرای کف‌پوش، جدول کاری، جدول جوی و زیرسازی و مرحله دوم زهکشی است.

عبادی مرحله سوم و چهارم را به ترتیب حصارکشی و ساخت آلاچیق دانست و گفت: پارک به مکان‌ها و امکانات ورزشی از قبیل محل پیاده‌روی، وسایل ورزشی، استراحت و مطالعه، فضای سبز، پیست دوچرخه‌سواری و اسکیت، تجهیزات ورزشی تنیس و بدمینتون، زمین والیبال و فوتبال و سرویس بهداشتی نیاز دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.