رقابت های قهرمانی آسيا - بنگلادش؛

صعود تيم ملی فوتبال دختران در گرو پيروزی امارات

اميد تيم ملي فوتبال نوجوانان دختر ايران براي صعود به مرحله بعد رقابت هاي قهرماني آسيا به حداقل رسيد.

صعود تيم ملی فوتبال دختران در گرو پيروزی اماراتبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان،دختران شایسته تیم ملی نوجوانان ایران در گروه C رقابت های قهرمانی آسیا در بنگلادش رقیبان خود را با نتایج پر گل از پیش رو برمیدارند. این در حالی است كه امیدشان به صعود از گروه خود با توجه به نتیجه دیدار چین تایپه برابر بنگلادش كه به پیروزی میزبان ختم شد به حداقل رسیده است.

شنبه ١٣ شهریور ماه و در چهارمین روز از رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا دختران نوجوان بنگلادش چهارمین پیروزی خود را بدست آوردند تا با وجود برد ایران در سه بازی گذشته به دلیل واگذاری نتیجه در بازی اول در برابر بنگلادش شانس صعود تیم ملی دختران ما كمرنگ شود.

جدول رده بندی گروه C رقابت ها تا پایان روز چهارم

بنگلادش 12 امتیاز

ایران 9 امتیاز

چین تایپه 9 امتیاز

امارات 4 امتیاز

سنگاپور 1 امتیاز

قرقیزستان 0 امتیاز

روز دوشنبه شاگردان شادی مهینی در دیداری سخت و بدون وجود فاطمه موسوی یكی از بازیكنان تاثیر گذار خود به مصاف چین تایپه میروند و بنگلادش در یک بازی نسبتا راحت با امارات رو در رو خواهد شد.

با توجه به تقاضل گل بیشتر ایران نسبت به بنگلادش تنها راه برای صعود تیم ملی دختران زیر ١٦سال كشورمان به مرحله بعدی رقابت ها باخت بنگلادش در برابر امارات و پیروزی ملی پوشان كشورمان برابر چین تایپه می باشد.

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار