عقبگرد شاخص بورس در آغاز معاملات

شاخص بورس در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه 13.74 واحد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه داد و ستد تعداد 64 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 165میلیارد تومان در 7هزار نوبت به ثبت رسید.

شاخص بورس نیز با افت 3 واحدی به ارتفاع 76هزار و 723واحد عقبگرد کرد که بیشترین تاثیر منفی بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام به نام نمادهای شبندر، خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی درازک، اخابر، خساپا، فاسمین با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 27واحد، قیمت (هموزن) 14واحد رشد، و شاخص بازار اول 53 واحد کاهش و بازار دوم 166 واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی 16میلیون ورقه به ارزش 93 میلیارد تومان در 2 هزار نوبت، داد و ستد شد.

شاخص بورس درپایان معاملات عقب ماند

به گزارش خبرنگار بورس، بیمه و بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 530 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 1 میلیارد تومان در 42هزار نوبت به ثبت رسید. 
 
شاخص بورس نیز با افت 31 واحدی به ارتفاع 76هزار و 509 واحد عقبگرد کرد که بیشترین تاثیر منفی بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام به نام نمادهای شبندر، فولاد، وغدیر، شپنا، حکشتی شد و در مقابل نمادهای معاملاتی درازک، خساپا با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند. 
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 31واحد کاهش، قیمت (هموزن) 40 واحد کاهش، و شاخص بازار اول 44 واحد کاهش و بازار دوم 6 واحد کاهش داشت. 

بر اساس این گزارش در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی 149میلیون ورقه به ارزش 766 میلیارد تومان در 14هزار نوبت داد و ستد شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار