اصفهان؛

افتتاح نمایشگاه «زیبایی زمینی، شکوه آسمانی» در شهرضا

نمایشگاه «زیبایی زمینی، شکوه آسمانی» در محل نمایشگاه‌های کارخانه نوین شهرضا افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نمایشگاه «زیبایی زمینی، شکوه آسمانی» عصر دیروز با حضور فرماندار شهرضا، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا و دیگر مسؤولان شهرستان در محل نمایشگاه‌های کارخانه نوین شهرضا افتتاح شد.
جواد داستانی در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: ایشان در حوزه های مختلف بر لزوم تکیه بر نیروی نسل جوان تأکید دارند و مسؤولان نظام در همه عرصه‌ها نیز باید به این فرمان‌ مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: تجربه به ما نشان داده است که تنها راه‌ حل مشکلات اقتصادی جامعه توجه به اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در این زمینه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا یکی از راهکارهای ترویج مصرف کالاهای داخلی را برپایی نمایشگاه‌های محصولات داخلی دانست و عنوان کرد: گسترش این نمایشگاه‌ها گامی مؤثر در راستای گسترش صنایع و افزایش اشتغال در جامعه است.

 این نمایشگاه در 11 غرفه شامل غرفه‌های فرهنگی، پوشش بانوان، صنایع‌دستی، مشاوره، کودک و نوشت‌افزار برپا شده است.

این نمایشگاه که توسط بسیج امور بانوان شهرضا، اداره اوقاف و امور خیریه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا برپا شده است از امروز تا روز پنجشنبه 18 شهریور ماه پذیرای بازدید عموم است.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.