فراتی: برای شکست دادن تایلند نیاز به سرویس خوب داریم

آنالیزور تیم والیبال بانوان ایران گفت: برای این که بتوانیم مقابل تیمی همچون تایلند نتیجه خوبی کسب کنیم نیاز به زدن سرویس‌های خوب داریم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مریم فراتی درباره پیروزی تیم والیبال بانوان در دیدار با کره شمالی در چارچوب مسابقات والیبال باشگاه‌های زنان آسیا، گفت: پیش از بازی با این تیم تلاش کردیم با بررسی مسابقات پیشین به نقاط ضعف و قوتشان پی ببریم. در این میان به این نتیجه رسیدیم که در صورت دفاع خوب مقابل حملات ترکیبی این تیم می‌توانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: در حین برگزاری بازی توانستیم مناطق سرویس زدن بازیکنان کره شمالی را شناسایی کنیم و بازیکنان ما  با عمل کردن به توصیه های کادر فنی توانستند مسیرهای حمله حریف را ببندند.

فراتی درباره عملکرد بازیکنان ایران در بازی با کره شمالی گفت: شیخی مثبت ترین و تاثیرگذارترین بازیکن میدان بود و مهسا کدخدا هم امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد. شبنم علیخانی با کمترین میزان خطای پاس بازی کرد و از طرفی نگار کیانی با 73 درصد دریافت صحیح، عملکرد ایده‌آلی داشت.

آنالیزور تیم ملی والیبال بانوان ایران خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل تیم کره شمالی حاصل یک کار تیمی بود و به نظر من عملکرد خوب بازیکنان در دفاع مهم ترین عامل شکست دادن تیم کره شمالی بود.

فراتی درباره دومین بازی تیم بانک سرمایه مقابل نماینده تایلند، گفت: تا حد زیادی تیم تایلند را هم آنالیز کردیم. این تیم از حضور دو بازیکن خوب در پست سرعتی زن بهره مند است که در صورت مهار این دو بازیکن چه در دفاع و چه در حمله می‌توانیم تا حدود زیادی روی بازی مسلط شویم.

فراتی افزود: عاملی که می‌تواند منجر به پیروزی تیم ما در دیدار با تایلند شود، این است که در زدن سرویس کم اشتباه و مثبت ظاهر شویم. همچنین زخمی کردن توپ‌های حمله این تیم نیز می‌تواند به ما کمک کند تا در توپ‎های برگشتی پوئن کسب کنیم.

وی در پایان گفت: تایلند یکی از تیم‌های خوب در آسیا است و قطعا برای اول شدن در گروه به پیروزی مقابل ایران فکر می‌کند. با این حال اطمینان داشته باشید بازیکنان همچون بازی اول با تمام توان مبارزه خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
یعنی اگه سرویس خوب باشه میبرید...

خدا کنه یک تخت هم ندن.... حتما رو زمین سفت خوابیدین که باختین

.خدا کنه مشکل همین باشه با چین معلوم میشه که از سرویس زدن خانمها ست

.....همش میزنن به تور
آخرین اخبار