اصفهان؛

صعود دانشگاه آزاد نجف‌آباد به مسابقات فوتسال نیمه نهایی

در مرحله حذفی مسابقات دسته سه فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد تیم نجف‌آباد در ضربات پنالتی دانشجویان پایتخت‌نشین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد که به میزبانی همدان در جریان است در روز چهارم با برگزاری مسابقات حذفی پیگیری شد که در سومین مسابقه، تیم نجف‌آباد اصفهان موفق شد با ارائه یک بازی دیدنی و منطقی و در ضربات پنالتی به برتری برسد.

بر اساس اعلام مسؤولان فنی مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد کشور، رقابت‌های فوتسال پسر با حضور 15 تیم و در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی برگزار شد که در مرحله نخست تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

بعد از انجام مرحله دوره‌ای دو تیم برتر از هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که به صورت ضربدری با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته دوم دانشگاه آزاد کشور صعود می‌کنند.

در این رقابت‌ها و در روز چهارم آن در دومین دیدار دو تیم تهران و نجف آباد اصفهان برابر هم صف‌آرایی کردند.

برای تهرانی‌های پایتخت‌نشین در این بازی غلامرضا صفرخانلو، فرشاد حمیدی، شاهین اسدپور، حسین حیدری، سیدهادی موسوی، مجتبی فخاری، یاسین قاسمی، ابوالفضل شاه محمدی، ایرج عبدی، ابراهیم صادق‌نیا و علی کوهی به مربیگری رضا ملک‌زاده با سرپرستی طاهر ویسی به میدان رفتند.

در طرف مقابل برای تیم نجف‌آباد اصفهان یاسر بیژنی، حسین طهماسبی، مرتضی القاصی، مسعود قاسمی، مهدی عموتقی، احسان جلیل‌پیران، بابک کماسی، رضا صادقیان، حسین شهریار، عقیل فرزانه، فردین رضایی و میثم مرادی به مربیگری سعید کشاورز با سرپرستی حمید زاهدی  بازی کردند.

این مسابقه با حملات خود و حساب شده تیم نجف آباد آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی نتیجه کار تیمی خود را گرفتند و در دقیقه هشتم مرتضی القاصی نخستین گل بازی و تیمش را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی نیمه دوم تیم تهران حملات بیشتری را تدارک دید تا بتواند گل خورده را جبران کند و در دقیقه 18 توسط شاهین اسدپور دروازه حریف باز شد تا هر دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم این تیم نجف‌آباد بود که باز هم نبض بازی را در دست داشت و با عملکرد بهتر در دقیقه 22 و توسط عقیل فرزانه به گل دوم دست پیدا کرد تا از حریف تهرانی خود پیش بیفتد.

مربی تیم تهران که چیزی برای از دست دادن نداشت دست به تغییر ارنج پنج نفره زد و حدود هفت دقیقه پایان بازی با پنج بازی حمله کرد که در نهایت در دقیقه 39 بازی مزد حملات خود را گرفتند و گل تساوی به ثمر رسید تا برنده این بازی در ضیافت پنالتی‌ها مشخص شود.

در ضربات پنالتی نجف‌آبادی‌ها عملکرد بهتری داشتند و با حساب سه بر دو و در مجموع پنج بر چهار پیروز شدند تا به عنوان سومین تیم در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها قرار بگیرند.

در ادامه این رقابت‌ها در بازی پایانی سمنان و خراسان جنوبی دیدار می‌کنند.

گفتنی است، مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از 10 تا 17 شهریورماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.