شیراز؛

فسا میزبان استعداد های درخشان مناطق 10گانه کشور

نخستین دوره مدرسه تابستانی ویژه دانشجویان استعداد های درخشان مناطق 10گانه کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی فسا آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: این مدرسه برای نخستین بار در کشور ویژه دانشجویان استعداد درخشان کلان مناطق 10 گانه کشور با محوریت بسته های تحول و نوآوری در آموزش به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شده است.
دکتر علیرضا عسکری افزود: در این دوره سه روزه  بیش از 200 نفر از دانشجویان نخبه و استعداد های درخشان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با مباحث نوین در حوزه آموزش و برنامه ریزی آشنا می شوند.
وی با اشاره به تبیین بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در این دوره افزود: اخلاق حرفه ای،CONCEPT MAP ، فلسفه و چیستی علم، دانشگاه های نسل سوم، زیست فناوری، طب سنتی، الگوهای آموزش سلامت، آینده نگاری و مرجعیت علمی از جمله محور های آموزشی این دوره از مدرسه تابستانی است.
وی ادامه داد: آموزش های این مدرسه تابستانی توسط استادانی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، کرمان و فسا ارائه می شود.
او تصریح کرد: برپایی نمایشگاه با 10 غرفه شامل نوآوری های آموزش در نظام سلامت و دستاورد ها و اقدامات مشترک آموزشی و بهداشتی درمانی از سوی معاونت ها با حوزه آموزشی دانشگاه از دیگر برنامه ها است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار