کرمانشاه؛

راه اندازی سامانه اربعین در استان

سامانه اربعین در استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: سامانه اربعین در استان کرمانشاه جهت آموزش زوار و ارائه نکات لازم فرهنگی و مذهبی راه‌اندازی می‌شود.

مهدی پورداراب با اشاره به اینکه مجوز برای موکب‌های فرهنگی در استان توسط دبیرخانه کمیته مستقر در تبلیغات اسلامی صادر می‌شود اظهار داشت: از ظرفیت تمامی ادارات و ارگان‌های استان جهت انجام هرچه بهتر برگزار شدن امورات فرهنگی و آموزشی در این ایام استفاده می‌شود.

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه جملاتی برای زیرنویسی تلویزیونی به صدا و سیما ارائه می‌شود، عنوان کرد: مبلغین و مبلغات با حفظ وحدت اسلامی در موکب‌های مسیر مستقر شده و نسبت به اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات شرعی و آموزش اقدام می‌کنند.

پورداراب با اشاره به اینکه در این ایام اداره کل مخابرات استان مطالب مصوب کمیته فرهنگی و آموزشی را به صورت پیامک به سیستم‌های همراه ارسال می‌کند، گفت: کمیته فرهنگی و آموزشی با دیگر کمیته‌های ستاد اربعین تعامل، همکاری و همفکری می‌کند و با هماهنگی ستاد اربعین استان امور مصوب را انجام دهند.

وی نحوه فعالیت‌های این کمیته را در چهار محور مطرح کرد و افزود: فعالیت‌های این کمیته از طریق صدا  و سیما و رسانه‌های گروهی، از طریق کراکت، اعلامیه، بروشور، بنر و پلاکارد، از طریق مبلغین و مبلغات که با حضور در موکب‌ها و مسیر مردم را راهنمایی می‌کنند و از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار