فرار دسته جمعی سرکرده‌های داعش از انبار عراق به سوریه

بر اساس گزارش‌ها، بیشتر سرکرده‌های گروه تروریستی داعش به همراه خانواده‌های خود، از استان انبار عراق به سوی سوریه گریختند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از رای الیوم، همزمان با آغاز عملیات‌های نظامی گسترده در غرب استان انبار عراق، بیشتر سرکرده‌ها و عناصر برجسته گروه تروریستی داعش در این منطقه، به همراه خانواده‌های خود به سوی سوریه گریختند.

به گفته یک افسر ارشد ارتش عراق، بیشتر سرکرده‌های داعش و دو مفتی این گروه  به همراه خانوداه‌هایشان از عراق به مقصد سوریه فرار کردند. این افراد نقطه اتکای تروریست‌های داعش در استان انبار بودند.

وی افزود: این فرار دسته جمعی بعد از آغاز عملیات بازپس‌گیری سایر مناطق غرب استان انبار از دست تروریست‌های داعش صورت گرفته است. این عناصر تروریستی با ملیت‌های اوروپایی، عربی و چینی بودند.

سلیم جبوری، رئیس پارلمان عراق، چندی پیش بر ضرورت سرعت بخشیدن به عملیات‌های آزادسازی مناطق غربی استان انبار را خواستار شده بود و بر ارتباط مستمر خود با نخست وزیر و فرماندهان نظامی ارتش بمنظور اجرا و تکمیل این عملیات‌ها تاکید کرده بود.

عشایر استان انبار نیز با تمام قوا در کنار نیروهای عراقی در حال مبارزه با تروریست‌های داعش در مناطق غربی از جمله حدیثه، عامریه و کرمه در استان انبار هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار