تالار شیشه ای درآغاز معاملات سبزپوش شد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 148.7 واحد رشد یافت.

تالار شیشه ای درآغاز معاملات سبزپوش شدبه گزارش خبرنگار بورس، بیمه و بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 86 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 174 میلیارد تومان در 7هزار نوبت به ثبت رسید. 
 
شاخص بورس نیز با رشد 18 واحدی به ارتفاع 76هزار و 659 واحد رسید که در مقابل نمادهای معاملاتی تاپیکو، شبندر، اخابر، شپنا، شبریز با رشد خود  بیشترین  تاثیر رو بر شاخص بورس گذاشتند.
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 10واحد، قیمت (هم وزن) 21 واحد، و شاخص بازار اول 10 واحد و بازار دوم 8 واحد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش در بازار فرابورس ایران هم  18 میلیون ورقه سهم به ارزش 74 میلیارد تومان در 5هزار نوبت، داد و ستد شد. 

شاخص بورس مثبت ماند

به گزارش خبرنگار بورس، بیمه و بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 1 میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش 2 میلیارد تومان در 30 هزار نوبت به ثبت رسید. 

 شاخص بورس نیز با  21 واحد رشد به ارتفاع 76هزار و 680 واحد رسید که بیشترین تاثیر مثبت نماد فارس و در مقابل نمادهای معاملاتی شبندر، شپنا، فاراک، اخابر، شبریز، خساپا با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند. 
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 21واحد رشد، قیمت (هموزن) 40 واحد ، و شاخص بازار اول 36 واحد  و بازار دوم 8 واحد کاهش را برشاخص بازار بورس داشتند. 

بر اساس این گزارش در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی 184 میلیون ورقه سهم به ارزش 565 میلیارد تومان در 14هزار نوبت، داد و ستد شد. 

بازار سرمایه در پایان معاملات رشد خود را حفظ کرد

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 1 میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش 2 میلیارد تومان در 46 هزار نوبت به ثبت رسید. 
 
شاخص بورس نیز با  19 واحدرشد به ارتفاع 76هزار و 669 واحد رسید که بیشترین تاثیر منفی نماد فارس، کگل، و در مقابل نمادهای معاملاتی شبندر، خودرو، خساپا، اخابر، فاراک با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند. 
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 19واحد رشد، قیمت (هم وزن) 45 واحد ، و شاخص بازار اول 37 واحد و بازار دوم 14 واحد کاهش را برشاخص بورس داشتند. 


بر اساس این گزارش در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی 234 میلیون ورقه سهم به ارزش 707 میلیارد تومان در 18هزار نوبت، داد و ستد شد. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار