کرمانشاه؛

رسالت ما در دانشگاه یک رسالت فرهنگی است

رسالت دانشگاه یک رسالت فرهنگی است و هر اقدامی در دانشگاه باید با معیارهای فرهنگی صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: رسالت دانشگاه یک رسالت فرهنگی است و هر اقدامی در دانشگاه باید با معیارهای فرهنگی صورت گیرد.

دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا اظهارکرد: رسالتي كه ما در دانشگاه برعهده داريم يك رسالت فرهنگي است و در اين مسير فرهنگي بايد آنچه كه نياز شهر، استان و كشور است را اجابت كنيم.

اعلمي آل آقا اظهارکرد: دانشگاه رازي با قدمتي حدود40 سال طبيعي است كه بتواند تاثيرگذار بر محيط باشد.

رييس دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان كرد: براي ما كاركنان توفيقي است كه در نظام اسلامي خدمت مي كنيم و آن هم در جايي به نام دانشگاه كه محل آينده سازان ميهن اسلامي است.

اعلمي آل آقا گفت: محيط كارمندي محيط شرافت، پاكدامني، صداقت و كار خالصانه است و بايد با حفظ روحيه خدمت تلاش كنيم كه سال به سال وضعيت كاري خودمان را بهبود ببخشيم و با ايجاد خلاقيت در كار به روند رو به رشد دانشگاه كمك كنيم.

رييس دانشگاه رازی کرمانشاه تاكيد كرد: شايسته است در هر پست و مقامي كه قرار داريم، رسالتي كه بر عهده ما گذاشته شده را به بهترين نحو ممكن انجام دهيم تا نامي نيك از ما به يادگار بماند، چرا كه تاريخ در آينده عملكرد ما را قضاوت خواهد كرد.

وي گفت: كارمندان دانشگاه بايد رفتاري در شان دانشگاه داشته باشند. احترام اصلي‌ترين محور تعامل همكاران دانشگاهي است. نوع رفتار و نوع برخورد با ارباب رجوع از جمله وظايفي است كه بايد به آن توجه داشته باشيم.


انتهای پیام/پ
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.