امام خمینی(ره): در چنین شرایطی رسالت زائران بسیار سنگین است

صفحه اینستاگرام منتسب به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) بخشی از سخنان ایشان را در مورد کشتار حاجیان در سال 66 منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  صفحه اینستاگرام منتسب به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به مناسبت موسم حج بخشی از سخنان ایشان در سال 67 را منتشر کرد.
این صفحه نوشت:"زائران کشورها که یقیناً با کنترل و ارعاب دولتها و حکومتهایشان به مکه سفر کرده‌اند، جای دوستان و برادران و حامیان و همسنگران واقعی خود را در میان خود خالی خواهند یافت. 
آل سعود برای پرده‌پوشی جنایات هولناک سال گذشته خود و همچنین توجیه صدٌّ عن سبیل الله «۵» و منع حجاج ایرانی از ورود به حج، زائران را زیر بمباران شدید تبلیغات خود قرار خواهد داد؛ و آخوندهای درباری و «مفتی» های خودفروخته- لعنه الله علیهم- در کشورهای اسلامی خصوصاً حجاز توسط رسانه‌ها و مطبوعات دست به نمایشها و سخنرانیها زده و عرصه را بر تفکر و تحقیق زائران درباره فهم و درک فلسفه واقعی حج و نیز پی‌بردن به ماجرای از پیش طراحی‌شده شیطان بزرگ در قتل میهمانان خدا تنگ خواهند نمود. و مسلّم در چنین شرایطی رسالت زائران بسیار سنگین است. ۲۹ تیر ۱۳۶۷"

امام خمینی(ره)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار