آبادان؛

استقرار اکیپ بازرسی ویژه عید قربان در شادگان

۵ اکیپ بازرسی ویژه عید قربان در شادگان مستقرشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حفیظی رئیس اداره دامپزشکی شادگان گفت: پنج اکیپ ثابت و سیار و هفت ناظر، بازرسی شرعی ویژه عید قربان در شهرستان را انجام خواهند داد.

رضا حفیظی افزود: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان با توجه به هماهنگی های به عمل آمده توسط اداره کل دامپزشکی و کشتارگاه شهرداری شادگان برنامه‌ریزیهای ویژه برای حفظ سلامتی و رفاه همشهریان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: شبکه دامپزشکی شادگان همانند سال های گذشته در قالب بازدیدهایی که از میادین عرضه دام صورت می گیرد آماده ارائه خدمات است و به مردم نیز در تهیه دام سالم و انجام راهنمایی های مورد نیاز را ارائه خواهد کرد و هماهنگی های لازم با شهرداری شهر شادگان انجام شده تا بازرسین این ارگان در میادین عرضه دام مستقر شوند و خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شادگان افزود: این خدمت رسانی در راستای تامین بهداشت عمومی و جلوگیری از بروز بیماری های مشترک به صورت رایگان به مردم شهرستان ارائه می شود.

حفیظی گفت: مردم برای جلوگیری از انتشار بیماری های مشترک بین انسان و دام و در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی امعا و احشای دام های کشتار شده را به دقت دفن کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.