بازیکنان فولاد خوزستان راهی ژاپن می‌شوند

تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان به نمایندگی از ایران عازم کشور ژاپن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال ژاپن چندی پیش از فدراسیون فوتبال ایران خواست تا یک تیم نوجوانان از بین باشگاه‎های ایرانی را جهت حضور در تورنمنت جی لیگ در رده زیر 16 سال ژاپن معرفی کند.


با توجه به قهرمانی تیم نوجوانان فولاد خوزستان در رقابت‎های فصل گذشته لیگ برتر نوجوانان کشور، این تیم جهت عزیمت به ژاپن معرفی شد و قرار است به ‎زودی عازم این کشور شود.

تیم نوجوانان فولاد خوزستان با سرمربیگری موسی سواری، مربیگری عبدالرسول عطاشنه و سرپرستی محمود صالحی موفق شد سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر نوجوانان ایران شود و رکورد 48 بازی بدون باخت را در فوتبال ایران به ثبت برساند.

در همین راستا، موسی سواری به‎دلیل حضور در کادر فنی تیم اصلی فولاد خوزستان نمی‎تواند تیم نوجوانان فولاد را در سفر به کشور ژاپن همراهی کند اما سایر اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم قهرمان مشکلی برای سفر به ژاپن ندارند.

شرایط سنی تورنمنت نوجوانان جی لیگ ژاپن به گونه‎ای است که بازیکنان فصل گذشته تیم نوجوانان فولاد قادر به حضور در آن هستند و در واقع تیم نوجوانان فولاد می‎تواند با همان ترکیب تیم قهرمان به رقابت‎ها اعزام شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار