قزوین؛

دیدار وزیر کشور با امام جمعه قزوین

وزیر کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در این دیدار گفت:رسالت انبیاء الهی، آشکار کردن گنج‌ها و استعدادهای نهفته انسان‌هاست و امروز بسترسازی برای رسیدن به این رسالت الهی، وظیفه فرهیختگان و دولت‌هاست.

دیدار وزیر کشور با امام جمعه قزوین

 امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که باید اقتصاد جامعه با نگاه زکوی رقم بخورد، افزود: اگر اقتصاد جامعه بر اساس زکات شکل بگیرد، می‌تواند گره گشای مشکلات جامعه باشد اما اقتصاد ربوی در نهایت جامعه را به انحراف کشیده و مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد.

امام‌جمعه قزوین افزود: نمی‌توان به دین نگاه جزیره‌ای داشت و نمی‌شود که برخی از مسائل دین جدی گرفته شود، و برخی دیگر را رها کرد.

رحمانی‌فضلی، وزیر کشور هم در این دیدار گفت: باید تلاش کنیم از همه عوامل و عناصر جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی صیانت کنیم؛ هم اعتقادات مردم، هم ولی‌فقیه به عنوان محور اقامه نماز و آیات قرآن و هم مردم به عنوان پایه‌ی اصلی انقلاب اسلامی.

دیدار وزیر کشور با امام جمعه قزوین

رحمانی فضلی  افزود: ما به عنوان حکومت در قامت دولت موظف به صیانت و حفاظت از این عناصر هستیم و برای تحقق این معنا باید تفسیر و تعبیر درستی از قرآن داشته باشیم.

 وی افزود: مردم در 37 ساله انقلاب همواره در شرایط خاص زندگی کرده‌اند اما امروز به واسطه برداشت‌های غلطی که از اسلام صورت گرفته، فرقه‌هایی درست شده که آن‌ها حاضرند برای تفسیرهای غلط خود، جان خودشان را در قالب اقدامات انتحاری فدا کنند.

 وزیر کشور توجه به اقتصاد را ضروری دانست و گفت: رهبری تأکید کرده‌اند که اولویت امروز ما اقتصاد مقاومتی است و وضعیت کنونی اقتصادی کشور به گونه‌ای است که حل مشکلات آن، نیازمند یک تلاش همه جانبه است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.