اوباما: ترامپ عقاید احمقانه‌ای دارد و فرد مناسبی برای ریاست‌جمهوری آمریکا نیست

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتقادات اخیر ترامپ، اظهار داشت نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان فرد مناسبی برای جانشینی وی نیست.

اوباما: ترامپ عقاید احمقانه‌ای دارد و فرد مناسبی برای ریاست‌جمهوری آمریکا نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، در واکنش به انتقادات «دونالد ترامپ،» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، از سیاست‌خارجی وی اظهار داشت ترامپ برای ورود به کاخ‌سفید شایستگی ندارد و مردم آمریکا باید وی را بدلیل عقاید احمقانه‌ و اظهارنظرهای بدون تفکرش تحت‌فشار قرار دهند. 

اوباما که این سخنان را در یک نشست خبری و پس از پایان دومین اجلاس «آسه آن» در لائوس بیان می‌کرد، افزود هر زمان که ترامپ لب به سخن می‌گشاید بی‌کفایتی وی برای در دست گرفتن سکان رهبری آمریکا بیش از پیش بر رأی‌دهندگان آشکار می‌شود. کافیست مردم و رسانه‌ها به مطالبی که ترامپ بیان می‌کند گوش فرا دهند و با سؤال‌پیچ کردنش به متناقض و بی‌اساس بودن گفته‌های وی و همچنین پوچ و احمقانه بودن نظراتش پی ببرند.  

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا سپس افزود: اظهارات ترامپ رهبران کشورهای آسیایی را شوکه خواهد کرد و مردم آمریکا خوب می‌دانند در روز هشتم نوامبر، چه کسی را باید به عنوان رئیس‌جمهور این کشور انتخاب کنند.       

ترامپ چهارشنبه، در یک برنامه تلویزیونی و در حضور جمعی از نظامیان آمریکایی گفته بود: «ولادیمیر پوتین،» نسبت به اوباما، رئیس‌جمهور بهتری است. ژنرال‌های نظامی بدلیل فرماندهی اوباما بر نیروهای مسلح این کشور و همچنین در دوران تصدی‌گری هیلاری کلینتون بر وزارت امور خارجه قدرت و شکوه خود را از دست دادند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
اتفاقا عقاید آقای ترامپ عاقلانه تر عقاید باطل آقای اوباما ست .
آخرین اخبار