قزوین؛

دو درصد از مردم کشور در دام اعتیاد اسیرند

وزیر کشور گفت : فقط دو درصد از جمعیت کشور درگیر پدیده شوم اعتیادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع روحانیون استان قزوین افزود : باید اجتماع با نگاهی مثبت ، ابن دو درصد را در خود حل کنند.

دو درصد از مردم کشور در دام اعتیاد اسیرند

وی از جمع آوری شش هزار 500 معتاد در تهران خبر داد و گفت :  بعد از شش ماه تنها ده درصد آنها می توانند پاک بماند و بقیه به دلایلی مانند نداشتن انگیزه و طردشدن از سوی جامعه دوباره به اعتیاد روی می آورند.

 وزیر کشوردر ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت :با تقویت و نگاهی برون گرا به اقتصاد مقاومتی می توان اقتصاد کشور را شکوفا کرد .

عبدالرضارحمانی فضلی گفت : اقتصاد مقاومتی راهی برای تکیه بر استعدادها ، سرمایه ها و نیروهای داخلی است .

وزیر کشور ، مردم محوری را یکی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت : در اقتصاد مقاومتی مردم هم تولید کننده هم سرمایه گذار و هم مصرف کننده هستند.

عبدالرضارحمانی فضلی افزود : اقتصاد مقاومتی با صرفه جویی در یک لیوان آب شروع می شود و با ساخت کارخانه های بزرگ ادامه پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد : رهبری چندین سال هست که اقتصاد مقاومتی را دستور کار تمام مدیران در کشور برای برون رفت از مشکلات قرار دادند تا بتوانیم اقتصادی پویا داشته باشیم.

وزیر کشور در ادامه با اشاره وجود امنیت در جمهوری اسلامی ایران افزود : دشمنان همواره سعی می کنند تا با عناوین مختلف به کشور ما لطمه بزنند که همراهی مردم موجب می شود تا نقشه های آنها از بین برود.

رحمانی فضلی اضافه کرد : همراهی مردم  و تقویت نهاده های نظامی موجب شده تا در کشور به یک امنیت پایدار برسیم و در عرصه ی بین المللی نقش آفرینی کنیم.

وی گفت : تا وقتی جمهوری اسلامی ایران از آزادی و استقلال حرف می زند دشمن دارد و نباید به آنها اعتماد کرد. 

وزیرکشور در ادامه از دفع بلایی که دشمنان بخاطر انرژی هسته ای می خواستند به سر کشور بیاورند گفت و اضافه کرد : در سایه رهبری توانستیم با تعامل متناسب با ارزش های کشور با جامعه ی بین المللی ارتباطات خوبی برقرار کنیم.

رحمانی فضلی گفت : با این اتفاقات ایران هراسی ازبین رفت و الان ایران قادر است  دو و نیم میلیون بشکه نفت بفروشد و حمل و نقل پول هم به آسانی انجام  می گیرد .

وی از دو عرصه ی مهم اجتماعی و فرهنگی در جامعه  گفت و خاطرنشان کرد : باید با برنامه ریزی و آماده کردن بستری مناسب بتوانیم جوانانی که از اهداف ما دور هستند را به مسیر برگردانیم.

وزیر کشور افزود : برای صیانت از فرهنگ باید خانواده ، مدارس و جامعه در کنار مسئولین این نقش مهم را به درستی ایفا کنند.

وزیر کشور در ادامه از اهمیت ولایت فقیه به عنوان یک اصل مهم در جامعه گفت و افزود : با دمیده شدن روح امام خمینی (ره) به روح و جان ملت و وحدت ، جمهوری اسلامی ایران توانست به افتخارات زیادی دست پیدا کند.

رحمانی فضلی گفت : امام خمینی (ره) در آن فضای تاریک توانست با اثبات اینکه اسلام می تواند حکومت کند موجب انفجار نور در کشورایران شد.

وی همچنین افزود : کسی که برخلاف ارزش های دینی حرکت کند و خلاف مسیر امام و رهبری برود از خانواده موحدین نخواهد بود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد : اندیشه ی ولایت فقیه یک اندیشه ناب و روشنگرانه است  که با هدایت رهبری می توان از گرداب هاو حوادث مختلف سربلند بیرون آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دو درصد ، مردم ، کشور ، اعتیاد ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.