مرحله سوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور

رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش زنان با مشخص شدن نفرات برتر در روز نخست به پایان رسید.

مرحله سوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور
به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله سوم رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور که از صبح امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شده است با معرفی نفرات برتر در روز نخست به پایان رسید.
نتایج ورزشکاران بدین شرح است:
 100 متر: فرزانه فصیحی از تیم دانشگاه آزاد با ثبت زمان 12:11 بر سکوی نخست جای گرفت، پس از او به ترتیب مریم طوسی و حمیده اسماعیل نژاد به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

 400متر: الهام کاکلی از تیم دانشگاه آزاد اول شد و به ترتیب نمایندگان مقاومت و پارس مهر فارس در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

  1500 متر: سمیرا زمانی از تیم مقاومت با ثبت زمان 4:52:39 اول شد و پس از وی به ترتیب، نمایندگان دانشگاه آزاد در مکان های بعدی قرار گرفتند.

100 متر بامانع: الناز کمپانی از تیم دانشگاه ازاد با ثبت زمان 14:41 بر سکوی نخست جای گرفت، پس از او به ترتیب جمیله سیفی و سارا ندافی به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

 پرتاب وزنه: خدیجه زارع از تیم مقاومت با پرتابی به میزان 13:67 اول شد و پس از زارع، سپیده توکلی نیک و مریم نوروزی به رده های دوم و سوم اکتفا کردند

  10000 متر: پریسا عرب از تیم دانشگاه آزاد با ثبت زمان 38:05:14 به مدال طلا دست یافت و پس از عرب، نمایندگان مقاومت در رتبه های بعدی جای گرفتند.
 پرش بانیزه: مهسا میرزا طیبی از دانشگاه آزاد با حد نصاب 3:20 به عنوان قهرمانی رسید .
 
4 در 100 متر امدادی:دانشگاه آزاد با ثبت زمان 48:55 اول و پس از او تیم های پارس مقاومت با ثبت زمان 50:60 و سلامتی ویوا با زمان 52:19 در سکوی دوم و سوم جای گرفتند.

پرش سه گام: سمانه کوهکن از دانشگاه آزاد با ثبت زمان 12:13 اول و پس از وی،جواهر زمانی و آیلین بابکی به عناوین دوم و سومی قناعت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار