امیدواری AFC به درخشش فوتسال ایران در جام جهانی

سایت کنفدراسیون فوتسال آسیا ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتسال کشورمان در این دوره از مسابقات جام جهانی فوتسال پتانسیل خود را به نمایش بگذارد.

هشتمین دوره جام جهانی فوتسال از فردا شنبه در کلمبیا آغاز می شود و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در گزارشی 
به معرفی 5 تیم آسیایی  حاضردر جام جهانی فوتسال کلمبیا پرداخت و نوشت امسال ممکن است سالی باشد که ایران پتانسیل کامل خود را به نمایش بگذارد و راهی مراحل بالاتر شود. 
در این دوره 5 تیم ایران قهرمان آسیا، ازبکستان، استرالیا، ویتنام و تایلند از قاره آسیا در این رقابت ها حضور خواهند داشت .
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تیم ملی ایران نوشت:
 
* ایران
 
گروه F اسپانیا- مراکش و آذربایجان
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان یازده دوره از چهارده دوره رقابت های قهرمانی آسیا و قدرتمندترین تیم آسیا، بعد از برتری برابر ازبکستان و قهرمانی در سطح قاره، با یک قهرمانی دیگر وارد مسابقات خواهد شد. در این دوره رقابت های قهرمانی آسیا که حکم  انتخابی جام جهانی را داشت، تیم ملی فوتسال ایران صعود آسانی به مرحله نهایی داشت و توانست 48 گل به ثمر برساند و در 6 مسابقه خود تنها 4 گل دریافت کرد.
برتری 6 بر صفر برابر اردن، 7 بر صفر برابر چین و 13 بر 2 بر عراق باعث شد ایران در مرحله گروهی صعود بی دردسری داشته باشد و در ادامه و در مرحله حذفی نیز با 7 گل قرقیزستان را در هم کوبید تا در مرحله نیمه نهایی حریف ویتنام شود و با نتیجه 13 بر یک برابر این تیم آسیای شرقی غلبه کند تا راهی دیدار نهایی شود. 
در دیدار فینال هر چند ازبک ها نیز نمایش خوبی از خود نشان دادند ولی این بار نیز این ایران بود که توانست به لطف نمایش انفرادی بسیار خوب  قدرت بهادری و فرهاد توکلی با نتیجه 2 بر یک بر ازبکستان غلبه کند  و قهرمانی آسیا کسب کند. امسال ممکن است سالی باشد که ایران پتانسیل کامل خود را به نمایش بگذارد و راهی مراحل بالاتر شود. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار