هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

پدیده 0 - 0 استقلال خوزستان + فیلم

قهرمان فصل پیش لیگ برتر فوتبال در هفته پنجم لیگ برتر میهمان شاگردان مهاجرانی بود و به تساوی بدون گل رضایت داد.

کار نشود////پدیده 0 - 0 استقلال خوزستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،قهرمان فصل پیش لیگ برتر فوتبال در هفته پنجم لیگ برتر میهمان شاگردان مهاجرانی است.

پدیده مشهد:

 

شهاب گردان ، محمد حسین مرادمند، رضا ناصحی، آزاردات هارویان، حسن جعفری، معین عباسیان، کریم احمدی، محمدرضا خرسندنیا، یونس شاکری، محمد علیمردانی و سوبا
سرمربی: رضا مهاجری


استقلال خوزستان:

 

وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، عزت پورقاز، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، ساکونی، میثم دورقی، پیمان شیرزادی، فرشاد جان فزا، حسن بیت سعید و مهدی مومنی
سرمربی: سیروس پورموسوی


 

لحظات حساس:


دقیقه 10 – حسن بیت سعید در جناج چپ صاحب توپ شد و ضربه روپای خود را روانه دروازه پدیده کرد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11 – مهدی مومنی با فرار خوب خود توپ مناسبی را از جناح راست به محوطه شش قدم پدیده رسید اما این توپ از همه بازیکنان حاضر گذشت و به بیرون رفت.

دقیقه 35 – بعد از زمان تقریبا زیادی که بازی بدون موقعیت پیش رفت در این دقیقه رضا ناصحی با ضربه سر، کرنر پدیده را به سوی دروازه خوزستانی ها زد اما این توپ با اختلاف بسیار کم از پای تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 57 – ضربه ایستگاهی پدیده ای ها توسط معین عباسیان به زیبایی نواخته شد اما شوت ستاره پدیده با برخورد به تیرک افقی به زمین بازگشت و ضربه ریباند نیز توسط مهاجم پدیده زده شد اما این بار شیخ ویسی توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 81 – مهدی زبیدی در یکی از معدود موقعیت های به دست آمده ضربه خطرناک خود را به سوی دروازه حریف زد اما این توپ با توسط دروازه بان حریف به کرنر رفت.

دقیقه 84 – سانتر حسن بیت سعید با ضربه سر زهیوی دروازه حریف را با خطر روبرو کرد اما این توپ به بیرون رفت.

این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

بهترین بازیکن:


در این دیدار نمی توان از بازیکنی به عنوان بهترین بازیکن زمین نام برد، سردی بی اندازه این دیدار باعث شد تا بازیکن خاصی نتواند موثر واقع شود و بتواند در عوض کردن نتیجه بازی موثر عمل کند.

 

اتفاق ویژه:


یکی از سردترین دیدارهای لیگ شانزدهم را در ورزشگاه ثامن مشهد شاهد بودیم، سرمای بیاندازه این دیدار و شرایط کسل کننده ای که آن حکمفرما بود را می توان به عنوان اتفاق ویژه دیداری دانست که هیچ مسئله خاصی در آن به وجود نیامد.


فیلم مصاحبه مربیان پس از دیدار پدیده ۰-۰ استقلال خوزستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار