بد قولی مسئولان پرسپولیس در قبال پرداخت پیش قرار‌دادها / حسینی، آماده بازی با تراکتور‌سازی

مسئولان پرسپولیس قبل از بازی حساس مقابل تراکتور سازی به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل نکردند.

بد قولی مسئولان پرسپولیس در قبال پرداخت پیش قرار‌دادها / حسینی، آماده بازی با تراکتور‌سازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بازیکنان پرسپولیس منتظر دریافت پیش قراردادهای خود قبل از بازی با تراکتور سازی بودند اما این اتفاق رخ نداد و بخشی از قرار‌دادها قبل از در‌بی سرخابی‌ها پرداخت می‌شود.

البته مسئولان پرسپولیس پاداش پیروزی در سه بازی این فصل را قبل از سفر به تبریز به حساب بازیکنان واریز کردند تا آنها با روحیه بالا به مصاف حریف خود بروند.

حسینی مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد

پزشکان تیم پرسپولیس آخرین معاینات خود  وضعیت سید جلال حسینی را مورد  بررسی قرار دادند و اعلام کردند خوشبختانه مشکلی وجود ندارد، همچنین این باز‌یکن نیز بیان کرد که درد شکمش در حدی نیست که نتواند مقابل تراکتور سازی بازی کند.

معاون طاهری عازم تبریز شد

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به خاطر مشغله کاری همراه تیم به تبریز نرفت و تر‌کاشوند معاون وی با تیم عازم تبریز شد.

برنامه سرخپو‌شان پایتخت

بازیکنان پرسپولیس ساعت 11 امروز در محوطه هتل پاریس تبریز تمرینات سبکی زیر نظر مارکو انجام دادند ، همچنین جلسه کادر فنی پرسپولیس برگزار شد تا آخرین تاکتیک‌ها برای رویارویی با تراکتور سازی مورد بررسی قرار بگیرد.

شاگردان برا‌نکو بعد از رسیدن محموله لباس‌های جدید امروز برای اولین بار با پیراهن اصل ایتالیایی حامی مالی شان به زمین مسابقه می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار