محرابی: لیگ آبهای آرام در چهار مرحله برگزار می شود

رئیس سازمان لیگ قایقرانی از برگزاری لیگ آبهای آرام خبر داد و گفت:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است این لیگ در چهار دوره برگزار شود.

مرتضی محرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای برگزاری لیگ آبهای آرام جلسه ای را برگزار کردیم که در بخش بانوان( آرزو پاسلار) و آقایان (علی بخشی) به عنوان نماینده باشگاه ها برگزاری لیگ آبهای آرام انتخاب شدند.همچنین مقرر شد لیگ آبهای آرام در چهار مرحله برگزار شود.

وی افزود: دو مرحله لیگ آبهای آرام در ماه های آبان و آذر و دو مرحله دیگر آن در ماه های دی و بهمن برگزار می شود اما باید بگویم هنوز  زمان آغاز لیگ های کانوپولو هنوز مشخص نشده است.

محرابی در خصوص برگزاری لیگ های قایقرانی تاکید کرد: لیگ های رشته آبهای آرام به منظور آماده نگه داشتن پاروزنان برگزار می شود زیرا هر قایقران برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی باید آمادگی کافی داشته تا عملکرد قابل قبولی در رقابت های پیش رو داشته باشند،به همین منظور برنامه زمانبندی لیگ ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون قایقرانی در ادامه خاطر نشان کرد: لیگ های کانوپولو نیز به منظور سطح آمادگی پاروزنان برگزار می شود اما با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی جهان به تازگی تمام شده است باید برای آغاز برنامه لیگ ها جلسه مشترکی در این خصوص گذاشته شود. 


وی در خصوص بررسی عملکرد مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو که تیم بانوان در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان شرکت کردند  تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو که 13 تا 15 شهریور ماه برگزار شد تیم بانوان نسبت به سالهای گذشته رتبه پایین تری کسب کرد و در مجموع عملکرد ضعیفی داشت، زیرا تیم جوانان از بین 11 تیم حاضر در مسابقات نهم شد و تیم بزرگسالان از میان 20 تیم رتبه چهاردهم را کسب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار