اهواز؛

تجلیل از فعالان آموزشی رسانه خوزستان

دبیر اجرایی نخستین جشنواره "تعلیم، رسانه، تربیت" در خوزستان از تجلیل از 100 رسانه استان به‌عنوان فعالان خبری در حوزه آموزش‌ و ‌پرورش همزمان با عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک نوری‌زاده دبیر اجرایی نخستین جشنواره "تعلیم، رسانه، تربیت" با تأکید بر این‌که همه تمهیدات برای برگزاری جشنواره و تجلیل از خبرنگاران در روز 23 شهریورماه اتخاذ شده است، اظهار داشت: رسانه‌ها استقبال خوبی از جشنواره داشته‌ و بیش از 12 رسانه به مرحله نهایی مسابقه راه یافته‌اند که اسامی برگزیدگان در روز برگزاری مراسم در بخش‌های خبر، گزارش خبری، گزارش موضوعی، مصاحبه، تیتر و عکس اعلام می‌شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همکاری رسانه‌ها در انتشار اخبار و بیان مسائل و چالش‌های آموزش‌و‌پرورش تصریح کرد: در بخش‌های مختلف مسابقه، سه رسانه به‌عنوان برگزیدگان اول تا
سوم توسط داوران انتخاب شده‌اند و در مجموع 22 برگزیده در روز جشنواره معرفی می‌شوند.

نوری‌زاده افزود: این آثار از بین 353 اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب شده‌اند؛ همچنین در بخش فعالان رسانه‌ای بیش از 70 رسانه شامل خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری تجلیل می‌شوند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره "تعلیم، رسانه، تربیت" در خوزستان  در ادامه  با اشاره به مشارکت گروه‌ها و ادارات مختلف در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: در حاشیه مراسم، ارگان‌ها و سازمان‌ها در غرفه‌های مختلف دستاوردهای خود را برای بازدید خبرنگاران به نمایش می‌گذارند.

وی عنوان کرد: داوری آثار توسط استادان دانشکده خبر اهواز انجام شد و خانه مطبوعات، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان غیردولتی مهرورزان زمین، بیمه معلم، سازمان آب و برق، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی غدیر و چندین شرکت خصوصی نیز در اجرای مراسم با آموزش‌وپرورش خوزستان همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.