آبادان؛

راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شادگان به چرخه تولید

واحدهای تولیدی تعطیل شادگان به چرخه تولید بازمی گردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرج اللهی  فرماندار شادگان گفت: با ارائه بسته حمایتی دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی، واحدهای تولیدی تعطیل شده این شهرستان مجددا به چرخه تولید برمی گردند.

بهروز فرج اللهی در جلسه تسهیل موانع تولید در بنگاه های تولیدی شهرستان شادگان که با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ارائه بسته حمایتی دولت یازدهم از واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: با مصوبه ستاد تسهیل استان خوزستان مبنی بر تخصیص ۲ میلیارد تومان، یک واحد تولیدی لبنیاتی پس از چند سال راکد بودن و تعطیلی مجددا به چرخه تولید بازگشت.

وی گفت: با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر جمع بندی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان و ثبت نام این واحدها در سامانه بهین یاب و طرح مشکلات این واحدها در ستاد تسهیل استان، برای تعداد ۱۱ واحد صنعتی و کشاورزی این شهرستان مبلغ ۷۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تصویب و به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات در نظر گرفته ابلاغ شد.

فرماندار شادگان افزود: امیدواریم با دریافت این تسهیلات در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت و تولید مجدد این واحدها و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار شهرستان باشیم.

فرج اللهی همچنین با تاکید بر ضرورت پیگیری و مرتفع کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان، گفت: از همه دستگاه های متولی استانی و شهرستانی انتظار می رود برای تسهیل موانع تولید در بنگاه های تولیدی با صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.