ایلام؛

اهدای بسته لوازم التحریر به مددجویان بهزیستی

یک فرد خیر 300بسته لوازم التحریر را در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش آموزان مددجوی بهزیستی اهدا کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی اعلام کرد: این فرد خیر که نخواست نامش فاش شود در اقدامی انسان دوستانه این بسته های لوازم التحریر را به ارزش 25میلیون ریال برای توزیع بین دانش آموزان مددجوی زیر پوشش تهیه و به این اداره کل تحویل داده است.

نسرین شهبازی گفت: بسته های لوازم التحریر اهدایی این فرد خیر شامل دفتر، مداد، تراش، پاکن و غیره طی هفته جاری و آینده بین دانش آموزان ابتدایی مددجوی زیر پوشش در شهرستان های مختلف استان توزیع خواهد شد.

وی همچنین از مشارکت شرکت پتروشیمی ایلام برای کمک به مددجویان زیر پوشش این سازمان خبر داد و افزود: این شرکت هفته گذشته از محل فروش اقلام اضافی فرسوده 110میلیون ریال به این سازمان کمک کرده است.

شهبازی تاکید کرد: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی و از طرفی شمار بالای مددجویان زیر پوشش به منظور ارایه خدمات مطلوب به این افراد نیازمند مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستیم.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی ایلام بیان کرد: در این زمینه افرادی که دارای تمکن مالی مناسب بوده با مشارکت در امور خیر در ثواب و پاداش دنیوی و اخروی آن شریک خواهند شد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.