مدیر شبکه قرآن در اختتامیه طرح 1450 عنوان کرد؛

6 میلیون نفر امسال مخاطب طرح قرآن کتاب زندگی شدند

اختتامیه طرح قرآنی 1450 در سالن همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در اختتامیه طرح قرآنی 1450 که بعدازظهر امروز 20 شهریور در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: خانواده های ایرانی امسال پنجره خانه های خود را رو به سوره حدید که با بیست نام زیبای خداوند آغاز می شود، گشودند و تقارن اختتامیه طرح قرآن کتاب زندگی را با عرفه و شب شناخت بیشتر ما از خالق و معبودمان گرامی می داریم.
وی افزود: میلیون ها کلمه قرآنی و آیاتی که توسط رسانه های مختلف منتشر شدند، بدون شک فضای قرآنی مناسبی را در کشور ایجاد کرده و لحظات خوش با قرآن، خدا و اهل بیت(ع) بودن را برای ما به ارمغان آورده است.
محمدزاده ضمن ابراز تکریم به خانواده شهدای قرآنی حاضر در مراسم اختتامیه گفت: طرح 1450 تابستان امسال به فضل الهی و تلاش همکاران در شبکه های تلویزیونی و رادیویی به سمع و نظر علاقه مندان رسید و برگزاری سه جشنواره جانبی جمع خوانی قرآن کریم، جشنواره عکاسی و خوشنویسی با محوریت آموزه های سوره مبارکه حدید از ارزش های افزوده این دوره نسبت به سالهای قبل است.
مدیر شبکه قرآن با اشاره به اینکه طرح قرآن کتاب زندگی با نیت غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها در تابستان انجام شد، اظهار داشت: برگزاری 16 هزار کلاس حضوری برای بیش از 300 هزار قرآن آموز در کشور از دیگر تلاش های ارزنده طرح 1450 بوده که با موفقیت به پایان رسیده است.
وی عنوان کرد: مردم مشارکت خوبی در مسابقات کتبی و پیامکی طرح 1450 داشتند و مخاطبان پیگیر این دوره به 6 میلیون نفر افزایش یافت که البته تعداد مخاطبان واقعی بیش از این آمار و ارقام هستند.
محمدزاده خاطرنشان کرد: ان شاء الله سعی و تلاش همکاران در رسانه ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی و قرآنی حامی طرح 1450 ذخایر خوبی برای دنیا و آخرت آنان باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار