اصفهان؛

کاهش اعتبارات یارانه‌ ترک اعتیاد شهرستان شهرضا

رئیس اداره بهزیستی شهرضا با اشاره به کاهش اعتبارات یارانه‌های ترک اعتیاد این شهرستان، گفت: با وجود گذشت 6 ماه از سال جاری، 25 نفر به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدحسن رهایی عصر امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرضا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح به سوی نور در اداره تبلیغات اسلامی شهرضا، اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای اتمام خانه عالم روستای قصرچم انجام شده است.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان به طور ویژه مبلغ به روستای قصرچم اعزام که طرح‌های خوبی به ویژه در زمینه آموزش سبک زندگی در روستا اجرا شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان اینکه تا اوایل شهریورماه، روحانی در این روستا حضور داشت، گفت: این روستا نیاز به یک روحانی ثابت داشت که به صورت ویژه در حال پیگیری هستیم و تاکنون 2 گزینه برای این امر در نظر گرفته‌ایم تا در اسرع وقت روحانی به روستا اعزام شود.

محمدعلی صادقی دیگر سخنران این جلسه با اشاره به کاهش اعتبارات یارانه‌های ترک اعتیاد شهرستان، گفت: سهمیه یارانه‌های اعزام به کمپ‌های ترک اعتیاد ما 20 نفر بوده است که تاکنون با وجود گذشت تنها 6 ماه از سال جاری 25 نفر اعزام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در زمینه اجرای کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای، برای اثرگذاری بهتر طرح، آن را از ابتدای مهرماه به صورت همزمان با دانش آموزان و والدین آن‌ها اجرا خواهیم کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرضا با اشاره به اقدامات انجام شده برای معتادان بهبود یافته، خاطر نشان کرد: به کسانی که ترک اعتیاد موفقیت‌آمیز داشته باشند، تسهیلات اشتغال‌زایی اعطا می‌کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.