آقا كوچكي: به دنبال صعود از گروه هستيم

سرمربي تيم ملي بسكتبال با ويلچر گفت: با وجود شکست در برابرآمریکا به صعود از گروه امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرمربي تيم ملي بسكتبال با ويلچر بعد از شكست 93 بر 44 در برابر آمريكا با اشاره به همگروهي با آمريكا و انگليس بیان کرد: ما ديروز در برابر تيم انگلستاني بازنده شديم كه قهرمان اروپا و سوم المپيك لندن بود امروز هم در برابر تيم آمريكا بازي كرديم كه بي شك قهرمان اين دوره از مسابقات خواهد بود.
وب افزود:ما در برابر آمريكا همه تلاش خودمان را كرديم و به خاطر اينكه به فكر بازيهاي فردا و پس فردا كه براي ما بسيار مهم است ، از همه بچه هاي خودمان و توان مان بهره برديم. 
سرمربی تیم تصریح کرد:براي ما بسيار مهم است كه بازي هاي بعدي خودمان را ببريم و به خاطر همين بچه ها را مديريت شده بازي داديم و سعي كرديم كه همه بازي كنند تا در بازي هاي بعدي كه براي صعود  تعيين كننده است بتوانيم بازيهاي خوبي را بدون مصدوم ارائه دهيم. بر همين اساس  بازيكنان را براي بازي با برزيل و الجزاير حفظ كنيم. 

اقا كوچكي با بيان اينكه به دنبال صعود از گروه خود هستيم تاكيد كرد: در نهايت به دنبال صعود از گروه خودمان هستيم به همين  دليل در بازي با امريكا سعي كردم كه توان بچه ها را مديريت شده به كار گيريم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار