شیراز؛

دستگيری عامل اشاعه فساد در فضای مجازی

رئيس پليس فتا استان از دستگيری فردی خبر داد که با مدیریت دو شبکه اجتماعی فضای مجازی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سيدموسی حسينی رئيس پليس فتا استان فارس گفت: کارشناسان پليس فتا استان فارس هنگام رصد شبکه اجتماعی واتس آپ، متوجه گروهی شدند که در قالب اشاعه فساد و فحشا و با ارايه شماره کارت و دريافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد می كرد.
 
وی در تشريح اين خبر گفت: متاسفانه در چند سال گذشته عده ای افراد سودجو اقدام به ساختن گروه هايی در شبکه های اجتماعی موبايلی مختلف كرده اند که با عنوان گروه مستهجن اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه و خانواده ها می کنند. 

رئيس پليس فتا استان فارس افزود: پليس فتا که وظيفه گشت زنی در فضای مجازی را بر عهده دارد در چنين مواردی بلافاصله وارد عمل شده و عوامل خاطی را شناسايی و به مراجع قانونی معرفی می كند. 

سرهنگ حسينی ادامه داد: به محض شناسايی اين گروه شبکه اجتماعی پرونده با هماهنگی مقام قضايی در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت و پس از شناسايی، فرد خاطی دستگير و به پليس فتا انتقال داده شد. 

وی اظهار كرد: متهم که جوانی21 ساله بود، در ابتدا نسبت به بزه انتسابی ابراز بی اطلاعی كرد که پس از ديدن مستندات ديجيتال لب به سخن گشود و اعتراف کرد و مقصود خود را از اين کار کسب درآمد مالی عنوان کرد. 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.